Hoofdsponsor

1/35 M3 Lee [wip]

Bedankt mensen.

Gonsken, je hebt gelijk. Probleem was dat ze er al goed opgingen en toen kwamen de randen zichtbaar, blijkbaar al wat oude decals. Ik had er moetn aan denken, want is eigenlijk al best een oud kitje.
Nu we gaan het proberen op te lossen met een fijn laagje Buff, om het stof te simuleren.

Grtz Bart.
 
Vandaag de tracks afgewerkt, eerst met olie verf Burnt Sienna daarna Dark yellow Ochre en Sienna natural pigmenten afgewerkt.
Nadat ze op de M3 geïnstalleerd waren nog een licht nevel met Buff over de volledige tank. Verder nog hier en daar terug wat olie en vetten aangebracht op het loopwerk.

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg

Detail van het loopwerk

attachment.jpg

En het achterdek

attachment.jpg

Nu hier en daar nog war bijwerken en hij is klaar voor op de dio. Daarna kunnen we een nieuwe starten.;)

Grtz Bart.
 
Moet eerlijk zeggen dat ik niet zo overtuigd ben van de tracks :nowink:
De loopvlakken zijn iets te egaal geel-bruin. De kleur van de track mag er volgens mij iets meer doorschemeren...
Ook misschien nog even wat aandacht aan besteden aan de zijkanten van de track zodat er over de ganse track hetzelfde uitziet, niet enkel stof aan het trekwiel..

attachment.jpg
 
Mooi (schilder)werk, van tanks en meer bepaald van de verwering ervan ken ik weinig of niets hoewel ik er in mijn jeugd ook wel enkele gebouwd heb.
Een vraagje evenwel ; ik zie dat de sterren niet wit zijn maar geel, is dat dan een speciale eenheid of zo ? Ook lijkt de ster aan stuurboordzijde enigszins beschadigd ?
 
Kijk al uit naar plaatsen op dio.
 
Bij de opmerking van Beyond heb ik toch even stil gestaan, en een beetje stof op de buitenkant van loopvlakken van de tracks een beetje stof weggenomen, op de zijkanten van de tracks dan weer wat stof toegevoegd.

attachment.jpg


attachment.jpg

Nu nog de lichten en hij kan op de dio geplaatst worden.

Grtz Bart.
 
Die is stoffig, het loopvlak op de tracks waar de geleidingsrollen op lopen kan je eventueel nog donkerder maken, zodat het lijkt alsof er iets zwaars op gelopen heeft. De loopwielen moeten nog een laagje krijgen veronderstel ik?
 
en is bovenste kant van rups niet te recht ? had hier op forum horen waaien dat rupsbanden bovenaan beetje doorbuigen en hier en daar contact met de bovenste wielgeleiders maken ?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan