Hoofdsponsor

Airco (de Havilland) DH2 (1/32) [WIP]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Redelijk oncomfortabel dacht ik.

1dfb70f3c5cf71490e71aa6763892c2c.jpg
 
ga je deze bouwen ????? voor de groepsbouw in Januari
Marc
 
Ik heb nog wel een rolletje flosdraad voor je.

Intussen zoek ik een comfortable vooroorlogse Chesterfield zetel uit om dit comfortabel te kunnen aanschouwen.
 
Prachtig mooi toestel Ron.
Als ik je een goede raad mag geven: werk vooraf een zorgvuldig rigging plan uit rekening houdende met het schilderwerk van de vleugels en romp en werk dan van binnen naar buiten uit. Tevens best een flexibele draad gebruiken zoals EZ-Line of Ushi die je mooi kan aanspannen maar toch flexibel blijft.
Veel succes!
 
We gaan best doen volgend jaar :)

Erwin ik krijg van Roy al flosdraad scheelt weer in de kosten. Maar inderdaad even vooruit denken wat het bouwen betreft.
 
Mooi vliegertje Ron.

Als je een stukje EZline wilt hebben laat maar weten stuur ik het wel op.

Fred
 
Een motor, een oude badkuip, twee vleugels en honderd meter draad =... :wizard:
Kijk ik kan vliegen... :wiggle:
 
Een motor, een oude badkuip, twee vleugels en honderd meter draad =... :wizard:
Kijk ik kan vliegen... :wiggle:

Ja zoiets is het wel ongeveer :laugh::laugh:

Fred bedankt voor het aanbod maar ik vrees dat ik het niet red met een stukje EZline :)
 
interessant project.....ben benieuwd hoe roden zich laat bouwen, ben ook op zoek naar een WWI projectje, maar ga vml voor een sopwith snipe.
gr Ed
 
Aris bedankt.

Ed ik ben ook benieuwd hoe Roden weg bouwt, ben geen vliegtuigbouwer dus kan mijn lol op met deze kit :), maar heeft WnW geen Sopwith?
 
zou bijna mijn Eduard versie mee in de strijd willen gooien samen met deze... maar vliegdingen vallen voor mij niet onder deze noemer jammer genoeg...
 
Vandaag kwam er een lieve dame een pakketje brengen :) Een doos vol met spreu`s en gelijk maar even bekeken hoe de kwaliteit was (van de bouwdoos) zag er op het eerste gezicht goed uit maar tijdens de bouw is alles beter te bekijken wat pasvorm betreft en zo.
Bouwen word dus drie uurtjes rigging 3 jaar :tongue::laugh:

b9e2523bbc7a416da3e4fcf12e08ec9a.jpg

666de8f2d736660805762869154dda34.jpg
Paar subtiele uitdrukpunten op de meest gunstige plaats die je maar bedenken kan :huh:

IK heb me in ieder geval weer wat op de hals gehaald :wacko:
 
Typisch Roden, nog een geluk, met wat creatief schrapen op de lastigste/zichtbaarste plekken geraak je al een heel eind weg zo te zien, ze zijn volledig opliggend...
 
Kan het merk niet wat kwaliteit betreft maar schrapen zal wel eerder.......

903624.jpg

:D
 
is een merk dat extra schuurpapier vergt normaal gezien. Is zo'n beetje alles op schaal, enkel de dikte van de kunststof, tjah... telde die ook mee?
 
Succes met de slijpwerken Ron.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan