Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 PMZ-2 (ZiS-5)[DONE] - Pagina 2
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 32

Discussie: PMZ-2 (ZiS-5)[DONE]

Standaard

Zulke klemmen moet ik mij ook nog eens aanschaffen..
    Benieuwd hoe het er uit ziet zonder die klemmen

Standaard

As we previously chatted , I think gloss red and just dirty it up a bit ,

Standaard

Murphy is in the house !!!!!

Jammer genoeg het jaar slecht gestart met een pijnlijke rug en 2 dagen uit het modelbouwnet.
    En dan kunnen we eindelijk eens terug beginnen aan het afwerken van de lopende modellen, kunnen we eindelijk alle onderdelen eens samenbrengen voor een dryfit ....

blijkt dat de tankopbouw niet past op het chassis. Allez, hoe is dat nu mogelijk? Alles opnieuw nagekeken en getest maar neen, het wil niet passen.

En dan begint een mens te vloeken en alles nog maar eens na te kijken om uiteindelijk tot de vaststelling te komen dat de achterste plaat welke ook de achterste wielkasten omvat, niet geschikt is voor dit model.
    Kunnen we dit oplossen? Wel ja, doordat we een grote stash hebben en bijna identieke modellen van deze truck maar leuk is anders.

De plaat achteraan de truck en de wielkasten zullen dus verdwijnen en een nieuwe, kleinere plaat geplaatst nadat deze op zijn beurt geschilderd zal zijn.

Maar we doen verder...
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Oeh, da's jammer... ziet er nochthans wel goed uit zo klaar voor assemblage...

Standaard

De grote fout is hersteld en alles past nu perfect.

Nu nog enkel de kleine accessoires aanbrengen, beetje weatheren en deze jongen zal binnenkort als afgewerkt mogen beschouwd worden.
    Morgen presentatie in mijn club en we zullen wel horen wat ze er van denken.

Even geposeerd met een jaren geleden afgewerkt model op basis van een Studebaker chassis

Deze trucks ogen mooi en ik heb er nog 2 liggen, zou me wel durven wagen aan een serie (en dan is de stock tenminste een beetje geminderd)

Standaard

Prachtig zo iets zie ik nu wel graag dat heeft iets
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Schoon wagentje, en past goed samen met de Studebaker...
    Een collectie oogt altijd mooi

Standaard

Heel mooi wagentje
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Mooitje geworden, de lijn van de Studebaker zijn mooier, maar die Zis heeft wel wat. Mooie kleurstelling ook

Standaard

Het is gelukt, hij is afgewerkt.
    Laatste accessoires geplaatst alsook een kleine wash teneinde de details van enkele stukken naar voor te brengen.

Eindfoto's:

Was leuk om bouwen maar voorlopig genoeg rood gezien, even terugkeren naar een grotere schaal voor een volgende bouw.
    Laatst gewijzigd door Debart; 13-01-19 om 06:46

Standaard

Mag terecht gezien worden.
    Zeer mooi model geworden

Standaard

Kan ik me enkel bij aansluiten, een kleine parel

Standaard

Heel mooi geworden
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Vind deze zeker geslaagd.
    Pascal

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten