Hoofdsponsor

1/12 Viking [DONE]

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Ik vond deze buste weer teug die ik ooit eens gestart was, alleen de primer erop gezet en toen opgeborgen en niet meer naar omgekeken tot op de dag van vandaag :)

De eerste opzet, nog wat oplichten en hier en daar de schaduwen nog iets aanzetten.
b0c1a86136bdc2af3ed049af51b12ab8.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk, ben juist de serie "Vikings" terug aan het volgen en dat gaan we ook met deze doen.
 
Het ziet er een stoere krijger uit, benieuwd naar de kleuren ;)
 
OP alle markten thuis he ik volg.
 
Bedankt voor de reacties.

Erwin, Ik had die serie gedownload samen met Game off thrones maar met mijn stomme kop zonder erg weer van de harde schijf verwijder :( En helaas is die site waar ik het vandaan had verdwenen.

Beyond, Ben ook benieuwd benieuwd naar de kleurtjes die ik ga gebruiken omdat je alle kanten ermee op kan :)

Pascal, Op het moment is het meer kerstmarkten ;)
 
veel schilder plezier, maak er dan maar geen kerstman van ;) met al die bezoekjes aan kerstmarkten
 
Mooie buste, welk merk is dit ?

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 
marc bedankt enne nee word geen kerstman hoor :)

maerlant de buste is van Stormtroopers wel een oudje hoor gesculpt door Carl Reid
 
Oké thx

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 
Weer wat verder Wicky de Viking :)
Wat kleur aangebracht om een idee te krijgen of we de goede kant opgaan, uiteraard moet er hier en daar nog wat aan gedaan worden. Het enigste waar ik niet vrolijk van word is de huidskleur die is wat te licht naar mijn smaak.

b490d66d62b0f4b3a7b12a315340b9fe.jpg

4b43759ec9bede9a1ea89f60825e3856.jpg
 
..... Het enigste waar ik niet vrolijk van word is de huidskleur die is wat te licht naar mijn smaak.

De mannen uit het noorden hadden dan ook niet zo veel zon om in te gaan zonnebaden :nowink:
Het geeft de figuur koudere aanblik, wat mij wel bekoren kan..
Wellicht nog een wash om de rimpels te benadrukken en wat diepte te geven aan het gezicht?
 
Ja echt warm is het daar meestal niet :) Voor een wash ben ik een beetje huiverig, ben bang dat ik dan een viking krijg die een maand vakantie aan een zonnig strand heeft door gebracht. Eerst maar zijn snor en haar doen en dan bekijkt ik zijn kop nogeens.
 
die mannen zitten enkele maanden op zee en leven grotendeels buiten, een iets donkere tint is niet verkeerd denk ik.
 
Altijd moeilijk zo'n buste en volg hoor.
 
Thnks voor de reacties mannen.

Ik zit er aan te denken om de huidskleuren over te schilderen maar dan wel met mijn eigen verf en mixjes in plaats van zo`n kant en klaar setje verf.
 
Oei dat zal een moeilijk besluit worden, neem een pils er bij en denk!
 
Ik zit er aan te denken om de huidskleuren over te schilderen maar dan wel met mijn eigen verf en mixjes in plaats van zo`n kant en klaar setje verf.

doen zou ik zeggen.

Grtx Jan
 
Blijf ik volgen ...

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 
Weer een klein stapje verder. Cape is gereed en nog even kijken om het rood wat op te lichten. Zag ook nog dat ik een oog moet bijwerken :(

6d7a0fe01db4a5ed29dd21484e9365e6.jpg

9c12d1f4fc99171f2e5dc4d89a9d9c6f.jpg

204bbd6b14a6f4a4bf181ff87aacb6d1.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan