Hoofdsponsor

1/12 Viking [DONE]

Cape ziet er mooi uit, mooie flow van de kleurschakeringen.
Waar mijn oog wel op gevallen is zijn de armen.
Komt hier nog iets voor?

attachment.jpg
 
Gaat dat rood van de mouwen nog donkerder worden?
Volg momenteel de serie "Vikings" maar dergelijk helder rood krijg je daar niet in te zien, wel donkerder versies.
 
Beyond als jij je oog van die plekken haalt dan kan ik ze weg werken :) Maar bedankt voor je oog want het was mij totaal ontgaan raar maar waar.

Erwin zal kunnen dat het donkerder rood kan zijn maar van een serie uitgaan is voor mij een echte no no. Ik heb uiteraard even op vriend Google gekeken en daar zijn diversen tinten rood terug vinden.
 
Nu Beyond zijn oog weer terug heeft kon ik de mouwen bijwerken en gelijk iets donkerder gehouden, wat werkzaamheden aan het schild gedaan, en nee komen geen figuren op :) en start met de haren gemaakt daar moet ik nog wat beters voor verzinnen en de ogen maar weer wit gemaakt want dat was ook niet alles :(

7bb3c1b638756db6d1b480c8296530e7.jpg

e216b92e09fde88877d51c313e999099.jpg
 
Volg in stilte daar het een tak is waar ikzelf nog veel moet leren maar ziet er toch al goed uit.
 
Thnks mannen.

Pascal, Leren kan alleen door het veel te doen en daar lig bij mij dus ook het probleem, ik doe het te weinig om een echt deftig figuur/buste neer te zetten dus blijft het proberen met vallen en opstaan om er iets leuk van te maken.
 
gezicht bevalt mij zo beter,
Voor de cape heb je denk ik geel gebruikt om op te lichten, een zand toon in het groen gemengd verhinderd het kippen van de kleur.

Gewoon blijven doen het komt wel, op de goede weg ben je in ieder geval.
 
Bedankt Jan.

Wat het groen betreft heb ik heel scala aan groen tinten van Polycolor die ik bebrijk heb dus geen geel gebruikt, maar roen ging ik nadenken waarom jij dat dacht en was erachter, ik had bruinige tint verf gebruikt die als basis geel heb dus dat zal de boosdoender wel zijn geweest :) En bedankt voor de tip van de zandkleur.
 
Ik ben er klaar mee :) oftewel hij is gereed voor nu. Misschien dat ik zijn bijl op later tijdstip nog eens aanpak omdat ik er niet helemaal gelukkig mee ben, dus laat ik hem even met rust (had hem al drie keer opnieuw gedaan :()

65080cbc87290d6e28a391ad57991b37.jpg

1567fbd3a4d6a334f5816a5c0113e6b9.jpg

En een andere buste die al een jaar lig te wachten en hopelijk dit jaar na gereed komt. Ik ben alleen de de naam en de maker van de buste vergeten dus zullen we haar maar muts noemen :), open hiervoor later een apart topic als ik achter de naam ben.
3401993f2cb1daa8f59f6e6cacbd71ac.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er toch goed uit .
Die dame is een mooie buste en ben benieuwd naar resultaat.
 
Hey,

Jawade Ron, mooi gedaan makker die buste. Ik doe het je niet na.. ;)
 
Vind het toch knap gedaan hoor Ron.
Die dame ziet er ook speciaal uit, beetje steampunk-achtig?

Denk dat ik mij binnenkort ook eens aan een buste ga wagen (nog niet verder vertellen hé) ;)
 
Pascal, Swaken en Erwin bedankt voor de reacties.

Erwin, Inderdaad steampunk (denk ik) en ik vertel het niet verder wat je wil doen :) Het is tevens mijn laatste buste die onderhanden word genomen en danzijn al die oude lopende projecten afgewerkt op de Harley na.
 
Ron de viking is heel mooi geworden, een plezier om naar te kijken.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan