Hoofdsponsor

1/72 U.S 70 ton Tank transporter met DR9 [DONE]

Waarom, is het rubber niet betrouwbaar of is een resin-set nauwkeuriger?

Vroeger had je wel te maken met sets waarbij het 'rubber' (eigenlijk: vinyl) ging inwerken op het plastic en/of de verf... dat rubber/vinyl was eigenlijk puur gif voor het model en het was zonde als je daar na een paar jaar achter kwam. Misschien bedoelen ze dat. Maar het ziet er zeker niet slecht uit vind ik.
 
Aris 1 ding wat me opviel is maar wat ik zie he verder niks hoor
Als men zo een bemodderd monster op een aanhangwagen zet moet die dan ook niet vol modder , slijk en zand hangen het loopvlak bedoel
Het kan goed zijn dat de truck gewoon op de weg stond en dus nooit slijk gezien heeft
Het is maar een idee he
Ik vind nog altijd geweldig gebouwd
Marc
 
Roy en Marc dank voor de complimenten., en het eerlijke commentaar.
Marc meer vuil op het bed van de trailer heb ik gehad tijdens het verweren en dat werd veel te donker, vandaar dat ik veel ervan weer weggepoetst heb.

Het topic mag afgesloten worden.
 
Laatst bewerkt:
Aris, prachtig gemaakt, ze staat bij afgewerkte modellen.
 
Toch een zeer mooi resultaat hoor.
 
Ziet er niet slecht uit, wel een beetje donkere foto's. je opmerking in verband met de modder op de trailer kan ik begrijpen, misschien een paar afgevallen klodders, die van tussen de tracks komen, aanbrengen? En eventuele kabels/kettingen waarmee ie vastgezet/gezekerd wordt voor transport...
 
Bart dank voor het plaatsen, En dank voor de complimenten. Pascal dank voor het compliment. Silenoz dankje wel. Kabels, of dan kettingen ga ik toevoegen,
 
Laatst bewerkt:
Kabels, kettingen en houten blokken was ook mijn voorstel, zal het model er veel realistischer laten uitzien.
Al met al toch een heel mooi resultaat hoor, mag gezien worden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan