Hoofdsponsor

Vragen of opmerkingen over de groepsbouw 2019

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Ik heb geen specialiteit dus een probleempje :laugh::laugh:
 
Een papiermodel lijkt me wel wat. Nog nooit gedaan en het voelt helemaal niet comfortabel aan als ik er aan denk om het te doen. Zal ik morgen even onderzoeken en op het forum eens de topics van de papierbouwers bekijken.
 
Klinkt goed. Mooie kans om eens een keer wat stoffige kitjes uit de stash te bouwen.
 
Ik vind het ook wel een interessant idee, maar wat ik in mijn stash heb staan, is allemaal in mijn comfortzone, dus dan eens niet alleen buiten de deur honger krijgen, maar ook gaan eten..
 
Hoezo niet Ron, deuren gaan je anders goed af:P

Fred

LOL

Maar ik bouw al van alles dus de keuze is niet reuze :) maar kijk wel rond zal ongetwijfeld wel iets langskomen wat ik nooit doe.
 
Laatst bewerkt:
Klinkt interessant.
Er is iets wat ik al een hele tijd in gedachten heb en er niet toe kom. Misschien nu wel.
Ben niet zo vertrouwd in scratchen maar heb wel nog het een en ander liggen van kitjes die niet compleet zijn of oude modellen die iemand anders gemaakt heeft die misschien wel in iets futuristisch te combineren is met wat breek, snij en scratchwerk.
Als dit toegelaten is althans.
 
Leuk idee.
Moet het een nieuwe doos zijn of mag het ook iets zijn waar al aan begonnen was?
 
Interessant, eens neuzen, maar heb ergens ook hetzelfde probleem als Ron...
 
De meeste forumleden komen denk ik niet eens toe aan bouwen van wat wél binnen hun comfort zonde ligt... ben benieuwd hoe deze groepsbouw dan verloopt.

Maar goed, ikzelf kan niet mee doen al zou ik het willen, vanwege grote verbouwingsproblemen die mij het komende kwartjaar zullen blijven bezig houden. Wel wens ik alle deelnemers plezier en succes.
 
Ron heb je al een poppemieke gemaakt ?
 
ik twijfel tussen vliegtuig en boot

figuur/buste, auto, militair, diorama, metalkit,.. zijn allemaal eens (al dan niet geslaagd) gepasseerd
 
Ok Ron was maar een grapje ( maar dat wist je wel he )
 
Klinkt interessant.
Er is iets wat ik al een hele tijd in gedachten heb en er niet toe kom. Misschien nu wel.
Ben niet zo vertrouwd in scratchen maar heb wel nog het een en ander liggen van kitjes die niet compleet zijn of oude modellen die iemand anders gemaakt heeft die misschien wel in iets futuristisch te combineren is met wat breek, snij en scratchwerk.
Als dit toegelaten is althans.

Als je met die begonnen kitjes gaat scratchen ga je volgens mij flink uit je comfort zone, Ik zeg doen!

Fred
 
Ik wil zelf een plastic kit in elkaar gaan zetten :werd:

Fred
 
Als ik meedoe zal ik een figuur schilderen. Lijkt me wel leuk.
Niks militair, eerder fantasy. Dan moet ik niet voldoen aan historisch correct-zijn.

Welke schaal is de beste als beginneling?
Waar vind ik mooie en toch niet extreem dure figuren?
Welke verf? Vallejo acryl, lukt dat daarmee? Met die verf heb ik ervaring.

Grts,
Joost
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan