Hoofdsponsor

1/6 Things[WIP]

Jiver

Sponsor
Registered
Lid geworden
2 dec 2009
Berichten
527
Locatie
Herenthout
Weinig modelbouwtijd gehad de laatste maanden. Een huis gekocht en dan wil je dat zo snel mogelijk naar eigen smaak in orde maken natuurlijk. Dat zal zo nog de rest van het jaar zijn, vrees ik. Maar gelukkig ga ik zo af en toe de wacht op, en dan kan ik mij toch een paar uurtjes uitleven. Deze buste bvb is (alweer) gebaseerd op 'The thing', maar dat trek ik mij niet aan. Ik doe gewoon mijn goesting, zeg maar. De transformatie van Blair in de film, dient hier als inspiratie, verder is het zowat mijn eigen interpretatie. Wederom gemaakt met Aves epoxy. In de 2 openingen aan zijn linkerschouder komen armen(Of poten).
attachment.php
attachment.php
attachment.php

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
fijn je terug aan het werk te zien, het thema is wel niet echt mijn ding :) maar je werk kan ik wel smaken.
 
Leuk om je terug bezig te zien. Dat wordt weer een knap staaltje fantasy.

Grts,
Joost
 
Ook ik ben blij terug wat van je werk te zien ;)
Hopelijk komt alles vlug in orde in je nieuwe stek?
Dan kan je ons terug meer verwennen met je speciale en mooie creaties ...:8
 
Dank jullie wel.
`t Is even een vervelende situatie, maar als het achter de rug is heb ik wel een mooie ruimte met veel mogelijkheden, ook naar buiten toe. Dus een kwestie van even doorbijten.
Maar als er progressie is in een lopend project, laat ik wel van me horen.
 
Leuk dat u weer bezig bent, succes.
 
Marc & Bart: Thx

Ik heb nog wat verder kunnen werken. Het detailwerk aan de nek is veranderd, daar was ik niet zo tevreden over. Weggedremeld en herbegonnen. Verder de details aan de overgang van het gezicht wat meer geaccentueerd en de base begonnen.
Opmerkingen of vragen: Shoot
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Vragen ? heb ik niet alleen genieten
Opmerkingen ??????? wat zou ne gewone mens moeten opmerken en af en toe het in het echt meemaken op een beurs waar jij het gewoonlijk te druk hebt met vragen te beantwoorden niks negatiefs hoor , is het teken dat het goed marcheert he
Marc
 
Marc, ik heb inderdaad onbewust de neiging om de buitenwereld af te sluiten als ik met iets bezig ben. Mijn vrouw wordt daar onozel van:} Maar ik let erop tegenwoordig, dus in de toekomst zal dat minder en minder voorvallen. Nu is het ook wel zo, en dat is mij toevallig enkele keren opgevallen: Ik hoor de mensen vragen stellen aan elkaar, in plaats van aan mij:}
 
Ziet er pijnlijk uit... nu nog de tepel op het normale gedeelte en de arm/pootgedeeltes..

Ik doe het je niet na, sowieso...
 
Man,dat is weer dik in orde .

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 
Nog wat kunnen verder werken vandaag. Vooral de details aangepakt en een van de armen gepast. Met een beetje geluk krijg ik hem misschien nog klaar tegen BMC volgende week.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Een vraagje, heeft u deze buste zelf gemaakt of is het een figuur dat in elkaar gelijmd moet worden?
Sorry als het misschien een lompe vraag van mij is.
 
Een vraagje, heeft u deze buste zelf gemaakt of is het een figuur dat in elkaar gelijmd moet worden?
Sorry als het misschien een lompe vraag van mij is.
Lompe vraag, waarom ?! Ik ontwerp mijn figuren zelf, doorgaans al dan niet geïnspireerd door film en strip.
 
Bij het doornemen van dit topic vroeg ik me dat nu ook eigenlijk af.
Hoe moet ik dat dan juist zien? Is dit een soort boetseerwerk? Of meer een soort beeldhouwwerk (materiaal wegnemen van een groter stuk)? Of maak je eerst mallen en giet je dan de stukken?

Alleszins, ik vind dit er heel ferm uitzien...
 
Lompe vraag, waarom ?! Ik ontwerp mijn figuren zelf, doorgaans al dan niet geïnspireerd door film en strip.

Hoi Jiver, bedankt voor u antwoord, ik vind het heel knap u ik weet dat u het zelf maakt, mijn complimenten.
 
Hoi Jiver, bedankt voor u antwoord, ik vind het heel knap u ik weet dat u het zelf maakt, mijn complimenten.
Sorry, blijkbaar had ik het verkeerd begrepen. Je bedoelde specifiek dit figuur waarschijnlijk? Nu ja, het antwoord blijft hetzelfde😁
 
Bij het doornemen van dit topic vroeg ik me dat nu ook eigenlijk af.
Hoe moet ik dat dan juist zien? Is dit een soort boetseerwerk? Of meer een soort beeldhouwwerk (materiaal wegnemen van een groter stuk)? Of maak je eerst mallen en giet je dan de stukken?

Alleszins, ik vind dit er heel ferm uitzien...
Het is natuurlijk zo, dat met het veranderen van host, de meeste foto's van mijn vorige website hier allemaal verdwenen zijn. Ik ga proberen om daar een oplossing voor te vinden.
Om te antwoorden op je vraag: Ja, het gaat hier over boetseren met de opbouwende methode, dus laag per laag. Als het masterstuk dan klaar is, maak ik siliconen mallen voor het produceren van resin model kits en collectibles.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan