Hoofdsponsor

1/24 Bentley Blower[WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Het model gaan we nu op zijn wielen plaatsen . Het torsen van de chassisbalken helemaal in het begin van de bouw heeft zin gehad . De car staat mooi op zijn vier wielen wat anders zeker het geval niet zou zijn geweest
Aan silenoz wil ik antwoorden dat eventuele minpunten door mijn soort fotografie maximaal uitvergroot worden , ik ben nu eenmaal geen fotograaf of fotoliefhebber. In werkelijkheid valt het allemaal reuze mee , of moet ik zeggen vallen kleine foutjes minder op. Wat de chroom betreft , deze is gewoon heel mooi gemaakt en misstaat geenszins op het model . Waarom zou ik die dan verwijderen en daarna terug spuiten om een minder mooi resultaat te bekomen .
Met de nodige lagen glans-en andere vernislagen en met het plaatsen van de weinige decals is het model zo goed als afgewerkt en krijgt het een plaatsje bij mijn betere werkjes
Er volgen alvast enkele foto's
groetjes , Sabre
 
nog enkele laatste foto's uit een ander standpunt

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Sabre
 
Des te beter dan dat je niet dusdanig goed kunt fotograferen dat je de foutjes middels fotografie weet te verhullen.

Ik gebruik de talloze fouten die ik op mijn eigen foto's zie om mijn modellen beter te maken. Werkt perfect!
 
Mooi resultaat , ik heb geen hol verstand van dergelijke auto’s maar ik vind dat de voorruit er raar uitziet , of hoort dat zo ?

Grts Modest.
 
ja , de vooruit is "speciaal"; Het minste wat je kan zeggen van een volledige , in verschillende standen te plaatsen ruit en twee afzonderlijke windschermen , verschillend van vorm dan nog voor de driver en de eventuele bijzitter ,
grts;
Sabre
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan