Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/43 Renault 4CV [DONE] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 24 van 24

Discussie: Renault 4CV [DONE]

Goede topic beantwoorder

Standaard

De retro look is inderdaad goed gelukt. En het is er eindelijk van gekomen om weer te bouwen.

Net even een paar foto's genomen op een wit laken bij daglicht en het ziet er meteen een stuk beter uit. Als iemand een paar minuten tijd kan vinden dan mag deze bij de afgewerkte geplaatst worden met deze nieuwe betere foto's.

Laatst gewijzigd door Debart; 25-11-18 om 18:20

Standaard

Persoonlijk zou ik nog de deurklinken en het rooster vooraan een ander kleurtje geven.
    Alleen dit doen zal je model direct al iets "méér" geven van detail wat het geheel ten goede zal komen...

Standaard

Beste Alain ik kan niet anders doen dan bijtreden bij vorige berichten , let wel beste kerel het doet geen afbraak aan uw model tevens willen we ook niet negatief zijn tegenover u integendeel het zal je model levendiger en echter doen uitkomen
    Ikzelf zou nog een stapje verder willen gaan en de bumpers er gewoon terug afhalen de raam rubbers met een permanente viltstift zwart maken de klinken in aluminium kleur zetten en de spleetjes in de grille vooraan en achteraan een zwarte washje geven
    Het zal je zoveel voldoening geven , doe het voor jezelf en niet voor ons jij kan er later met trots naar kijken en uw vrienden of kennissen zullen er wel positief over navertellen
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Ik heb dezelfde mening als hiervoor.Vroeger was het met mij kleuren en plakken maar nu tracht ik meer detail te geven en vind er veel meer plezier in.De raamrubbers in het zwart,de spleetjes in de grille ook in het zwart zou al veel veranderen.
    Marc S

Goede topic beantwoorder

Standaard

Het valt te proberen om nog bij te werken maar niet vandaag, door een slechte nacht niet zo'n vast oog en vaste hand dus zo'n werkje zal niet goed aflopen nu.

Standaard

Alain dat speelt toch geen rol wanneer he , ben zelf al de hele dag aan het schuren aan die BMWzonder dat ge er iets van ziet
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Iets grover schuurpapier gebruiken dan Marc. ;-)

Standaard

Leuk gemaakt, zet hem bij afgewerkte modellen.

Goede topic beantwoorder

Standaard

Dankjewel Debart.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten