Hoofdsponsor

1/24 Bmw 2002 tii [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
In mijn ogen ziet die verwering er geloofwaardig uit en ook niet overdreven. Wat je misschien nog zou kunnen doen op een toekomstig model is de sporen van de ruitenwissers nabootsen, de vuile stoffige stukken waar de wissers niet bij kunnen. Maar dat is niet zo makkelijk, heb dat ooit een geprobeerd en dat viel tegen.
 
Ziet er volgens mij toch redelijk uit Marc, benieuwd om deze eens "live" te zien.
 
Thanks boys
Alain ik weet dat ik heb het ooit gedaan bij een Fiat Rally auto daar was het goed gelukt ,maar bij een race wagens worden steeds de ramen gepoetst bij een Pit stop
Erwin ik breng hem de eerst volgende keer mee en ikzelf bezn er zeer tevreden over
 
Geslaagde redding zal ik zeggen :) Wat het voor raam betreft het kan beide natuurlijk maar om het model net dat beetje extra te geven had ik zelf voor het vuile raam gegaan, iets spannender zover het kan met een model :)
Maar waarom niet voor nummer 13 gekozen na al die tegenslag :laugh::laugh:
 
Ron bedankt voor uw positieve reactie , wat de voorruit betreft het zou gekund hebben in een regenachtige race
Nummerke 13 had ik niet meer in mijn decal stock liggen en inderdaad het had dat nummer moeten zijn maar ik ben tevreden zo
Marc
 
Marc hele mooi resultaat met deze wagen. Mag je best fier op zijn
 
Zeer lijkend op de BMW van de foto, enkel het nr is niet hetzelfde ;)
Toch een geslaagd model met een verhaal erachter, knap!
Applaus
 
Thanks mannen
Ok het nummer is niet juist dat komt omdat we toen een team hadden met allemaal dezelfde auto's , kon men zien op de groepsfoto en deze auto was van een andere piloot ( een rijkswachter toen )en daarom volgde de nummers elkaar wat op en ik had geen keuze in mijn decalbox daarom een nummer gekozen dat het dichste bij kwam sorry
Ja en de foto is helemaal vergaan van in het zonlicht te hangen
Marc
 
Vind hem toch heel geslaagd Marc.
 
... Ok het nummer is niet juist dat komt omdat we toen een team hadden met allemaal dezelfde auto's , .....

Op zich is dat geen probleem hé, het was gewoon een opmerking ;)
Toch een zeer mooie gelijkenis met het origineel ;)
 
geen probleem ben al blij dat jullie hem ok vinden
marc
 
Toch nog een zeer mooi geslaagd model geworden.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan