Hoofdsponsor

1/24 roadrunner derby stock car [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Terug een beetje verder gegaan.Ditmaal met de bodem,het daschboard en de motor.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
Marc S.
 
Een stock car hoeft zeker niet mooi te zijn maar met een wash (daar ben ik weer :wub: ) zouden de details toch beter uitkomen.
 
Marc ik volg Erwin er volledig mee en de uitlaten zullen ook nog hun verfje krijgen he ? We weten allemaal dat nog niet af is dus alle raad zal wel welkom zijn
Marc
 
De stockcar is af.Wat ik jullie wel wil vertellen is dat ik de veiligheidsgordels heb gemaakt uit plakband maar heb spijtig genoeg hiervan een foto vergeten nemen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.php

En hier eentje met een roadrunner die ik in het verleden gebouwd heb.

attachment.jpg

Ik ga voor deze wel een klein dio maken maar dat ga ik combineren met een volgende project.
Marc S.
 
Ziet er goed uit Marc S. en weer eens wat anders.
 
Leuk Marc een echte banger , ik vind hem goed gelukt
Marc
 
Mooi geworden Marc.
Toch weeral een vraagje: waren die wagens niet voorzien van een soort flexibel rooster/vangnet aan het raam aan bestuurderszijde? Meen dat al enkele keren gezien te hebben in films en zo...
 
Hele mooie wagen geworden Marc
 
@Erwin.Bedankt voor je reactie.Maar om te antwoorden op je vraag,ik denk dat je een echte stockcar voor ogen hebt en die hebben zo een net.Hetgeen ik hier gebouwd heb is een banger stockar.Je moet anders maar eens kijken op YouTube.Gewoon speedway warneton intikken.Coachke en Aris ook bedankt voor de leuke reactie.
Marc S.
 
Leuk model geworden, staat mooi naast de "nieuwe" versie 8)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan