Hoofdsponsor

1/24 BMW E-21 318i[wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Dank u het word wel eentje op het gemakje aan om stilletjes terug mijn drive te vinden
Grt
Marc
 
Ziet er goed uit Marc enne..... onthaasten is de boodschap.
 
Dank u Erwin het zal nog enige tijd duren eer ik terug op volle snelheid kan draaien hoor
Marc
Tot zaterdag
 
Misschien breng ik hem zaterdag mee , hij zal nog niet af zijn maar dan kunnen jullie al eens kijken he
Marc
 
Inderdaad mooi gespoten zo te zien en daarmee zijn we weer vertrokken en volg ik verder in stilte he Marc mooi.
 
Dank u mannen geeft me weeral een trapje verder om uit mijn " Dip " dal te geraken
Marc
 
Heb de indruk dat hij mooi strak gespoten is.Leuk u weer bezig te zien.Ik spuit de laatste tijd met revell aqua en vind het heel prettig werken.De vernis komt uit een spuitbus.Maar door de discussie met uw datsun ben ik beginnen nadenken en ga ik in de toekomst iets meer vernis leggen zodat ik dan meer ruimte heb om te schuren en te polijsten wat in mijn ogen dan toch een strakker resultaat zal hebben.
Marc S
 
Ik weet het , het is niet van mijn gewoonte maar ik heb de BMW verder afgemaakt zonder al te veel foto's.
Ondertussen heb ik de oude 3 reeks toch afgewerkt toch is het niet over rozen gegaan , na het verwijderen van die lelijke bumpers zat ik met enorme lelijke open plaatsen , de achterzijde heb ik met autoplamuur dichtgemaakt geschuurd tot het een beetje vorm kreeg de zijsierlijsten heb ik achteraan laten doorlopen met een stripje evergreen en dat viel redelijk goed mee
Nu de voorzijde daar had ik als voorbeeld een originele BMW spoiler voor gekozen ook dit viel redelijk mee tot ik alles ineen begon te steken kreeg ik het koud en warm , het trok op niks de onderzijde van de spoiler lag veel te hoog afschuwelijk , na wat nadenken heb ik een tweede strip bovenaan de spoiler gekleefd ook hier een stripje evergreen rond gekleefd
en dat geheel loonde zich toch , snel een stukje driekleur gekleefd en vernis erover
Even een tussendoortje weet iemand de betekenis van de drie felbegeerde kleuren ?
Wel het licht blauwe staat voor aanzuiging van koude brandstof in de motor
De rode kleur staat natuurlijk voor de verbranding in de motor
De laatste kleur zou dan weer overeen komen met de uitlaat gassen
Nu gaan we over de laatste foto's


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg


Ook heb ik terug serieus gewerkt aan het verbeteren van mijn foto's dankzij tips van Didier die ik gekregen had in Affligem
Deze mag tevens afgesloten worden
Grt
Marc
 
Heb je mooi opgelost Marc.
Gezien op de ledendag en je reeds mijn bevindingen gegeven.
 
Vond hem live ook zeer geslaagd Marc.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan