Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 BMW E-21 318i[wip] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 28 van 28

Discussie: BMW E-21 318i[wip]

Standaard

Je haalt de woorden uit mijn mond Erwin. Iets totaals wat anders doen wil wel eens helpen om de zin terug te vinden.

Standaard

Heb inspiratie genoeg maar de drive is er niet , zo ga ik de voortuin voor Halloween versieren want woensdag is de hele straat paraat want er woont een Engels sprekend gezin en die zijn daar heel erg aan gehecht want ouders en volwassen vrienden komen met de kindjes van de straat en omliggende " Trick or Treath " zingen voor wat snoepjes en dan word een prijs uitgereikt voor de mooiste tuin en een drink bij hen thuis
    Best leuk en dat doe ik dan wel
    Beste vrienden
    Het komt wel goed hoor
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Beste vrienden , collega's en geïnteresseerden na een tijdje afwezig te zijn ben ik toch een beetje in gang geschoten, beetje bij beetje lukte het me toch om iets te doen
    Heb bijna twee weken nodig gehad om de body van de BMW in orde te krijgen en hem te spuiten , reden was dat het een Amerikaanse versie was ( aartslelijk ) met die dikke bumper , we kennen allemaal die Volvo's met die dikke bumpers he , wel het BMWke was ook zo ik kon ze er niet gewoon aflaten omdat ik met gaten zat dus heb ik moeten plamuren en schuren dat het een lust was zelfs de voorbumper is totaal weggelaten en heb ik soort " M " spoiler gemaakt wat aardig gelukt is in mijn ogen
    De kleur is een originele VW kleur die ik nog had staan van een Golf 5 dit keer gespoten in Zero paint en weerom is dat goed gelukt , ik ga voor carrosserieën niks anders meer gebruiken , spuit enorm goed is op maat verdund en dekt mooi en ge het juist spuit is kans op lopers miniem ook de vernislaag spuit enorm lekker en blinkt na een tijdje mooi en ligt ook mooi strak
    Oordeel zelf maar

De alom bekende " M " striping had ik nog liggen vanuit een ver verleden waar ook nog een verhaaltje aan vast hangt
    We hadden een goede kameraad buurman en zijn zoon had een voorliefde voor BMW en op een keer kreeg hij de wondermooie BMW 30.CSI race uitvoering op schaal 1/12 , de kerel had nul komma nul bouw ervaring en na een hele tijd zag hij het niet meer zitten om hem nog verder te bouwen met gevolg de doos verhuisde in onze straat naar nummerke 72 waar Coachke ( toen nog gewoon Marc ) en waar die auto gebleven is weet ik echt niet meer heb er niks meer van buiten de decals
    en daar heb ik nu de striping van gemaakt , zonde ? Ja vind ik ook maar wat kan ik er anders mee doen heb nog een blad A-4 vol van liggen
    Een nieuwe kopen daar heb ik het geld niet voor want ik heb voor de aardigheid eens op E-Bay gekeken en 300$ is geen aardigheidje
    Raar is dat ik dezelfde nog heb liggen op 1/24 maar de carrosserie is er ook van weg de rest heb ik nog liggen spijtig
    Zo beste vrienden dit is het voor nu een rustige heropstart van een tamelijk zware periode wat me zeker geen goed gedaan heeft alles kwam zowat bijeen en dat doet wel wat met een mens

Grt
    Marc

Standaard

Strak gespoten Marc 👍🏻

Grts Modest

Standaard

Dank u het word wel eentje op het gemakje aan om stilletjes terug mijn drive te vinden
    Grt
    Marc

Standaard

Ziet er goed uit Marc enne..... onthaasten is de boodschap.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Dank u Erwin het zal nog enige tijd duren eer ik terug op volle snelheid kan draaien hoor
    Marc
    Tot zaterdag

Standaard

Mooi gespoten carroserie.
    Strak in de lak

Standaard

Misschien breng ik hem zaterdag mee , hij zal nog niet af zijn maar dan kunnen jullie al eens kijken he
    Marc

Standaard

Inderdaad mooi gespoten zo te zien en daarmee zijn we weer vertrokken en volg ik verder in stilte he Marc mooi.
    Pascal

Standaard

Dank u mannen geeft me weeral een trapje verder om uit mijn " Dip " dal te geraken
    Marc

Standaard

Heb de indruk dat hij mooi strak gespoten is.Leuk u weer bezig te zien.Ik spuit de laatste tijd met revell aqua en vind het heel prettig werken.De vernis komt uit een spuitbus.Maar door de discussie met uw datsun ben ik beginnen nadenken en ga ik in de toekomst iets meer vernis leggen zodat ik dan meer ruimte heb om te schuren en te polijsten wat in mijn ogen dan toch een strakker resultaat zal hebben.
    Marc S

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten