Hoofdsponsor

1/65 ***Santa Maria 1492, Artesania Latina*** [DONE]

wauw, Prachtig scheepje ,
mede door je eigen inbreng en aanpassingen maar ook door je bouw vaardigheden heb je deze kit toch naar een hoger niveau weten te bouwen.
Dikke verdiende proficiat.
 
Mijn complimenten Peter, het is een pracht van een schip geworden.
 
Bedankt heren! Op naar een volgend project...stay tuned...
 
Hey,

Inderdaad, ik sluit me aan bij de al geleverde commentaren, gewoon een prachtig schip geworden.
Goeie uitleg over de bouwwijze die sterk wordt gewaardeerd.
En ja...., we kijken al uit naar je volgend project....:)
 
Prachtig ship geworden.
Deftig voorzien van uitleg, zodat iedereen er iets van begrijpt.
Voor mezelf een leuke leerschool, zeker ik nu zelf een eerste (plastic) schip aan het bouwen ben..
Daarom alleen al een dank U van mij ;)

En nu nog een vraagje over het touw dat aan het roer hangt en dat naar de zijkanten van het schip gaat.
Bij mij staat op de bouwplannen dat dit touw door die gaten moet naast het roer, maar nu twijfel ik door het zien van jouw schip.
Enige opheldering hieromtrent zou meer dan welkom zijn :D
 
En nu nog een vraagje over het touw dat aan het roer hangt en dat naar de zijkanten van het schip gaat.
Bij mij staat op de bouwplannen dat dit touw door die gaten moet naast het roer, maar nu twijfel ik door het zien van jouw schip.
Enige opheldering hieromtrent zou meer dan welkom zijn :D

Ik weet helaas het juiste antwoord niet. De kraak en carveel type schip zijn aan elkaar verwant, maar toch op een aantal punten essentieel anders. Ik kan momenteel niet bij mijn boeken over type schepen en online kon ik het ook niet zo snel vinden. Ik zou in jouw geval de bouwbeschrijving volgen.

Groet,
Peter
 
Prachtig schip geworden!
Alvast verschillende tips uit gehaald die in straks meeneem als ik eindelijk terug wat tijd heb om mijn Swift verder af te werken. Ik kijk al uit naar je volgende bouw!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan