Hoofdsponsor

1/48 Sector Imperialis Basilicanum [wip] (Warhammer)

Debart

Well-known member
Registered
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5.796
Beste,

Dit project ga ik maken omdat ik dit bij het diorama wil zetten van de Skaven Pestilens, Kan het op verschillende manieren maken, in 1 geheel of aparte delen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Benieuwd, doet me denken aan The chronicles of Riddick...
 
Hier meer het idee van Lord of the rings. Hoe groot word dat gebouw Bart?
 
Hoi,

Het is ongeveer 45cm hoog als ik het volgens de beschrijving doe, ik kan het in delen op de dio zetten straks .
Ik ga vanavond na de workshop bij mij om de hoek en daar staat er 1 gebouwd waar ze nog aan het schilderen zijn en maak daar een foto.
 
(45 cm )Dat is al de moeite en kijk er naar uit.
 
Doe mijn best Pascal, vanmiddag foto's genomen in de workshop van hetzelfde gebouw waar ze mee bezig zijn, niet na de kleuren kijken die worden anders.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bedankt Aris voor de reactie.
 
Amai Bart wat een ding, daar zal je nog veel werk aan hebben.
 
Je hebt het goed te pakken hé, met deze figuren en machines? ;)
Dat zal een ferm dio worden zo te zien :ohmy:
 
Flinke jongen, maar ziet er wel mooi uit.
 
Bedankt mannen, ik ben er mee bezig, met de 1ste verdieping, vandaag gaat hij in de primer.
 
Het begin is gemaakt, de onderste verdieping in elkaar gelijmd, plateau heb ik apart gelijmd omdat ik straks met het penseeltje er niet goed bij kan en de muren zijn gelijmd, heb eerst in zwarte primer gespoten en toen de basiskleur gespoten met een spuitbus, nu begint het leuke werk.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
die figuren. Hoe groot zijn die? Van welk materiaal?
 
Hoi Jordi, ze zijn van plastic en ze zijn 18 cm hoog.
 
Alleen in het schilderen Danny, het is allemaal engels en heb daar de tijd niet voor en geef niet veel om de games.

De rest staat in elkaar en staat in de primer, morgen gaat de basiskleur er op en kan daarna met het penseeltje aan de gang.
 
De Sector Imperialis Basilicanum staat in elkaar, nu kan het leuke werk beginnen, eerst de binnenkant waar ik een klein begin al heb gemaakt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan