Hoofdsponsor

1/35 Dodge WC-54 Ambulance [DONE]

Knap weer eentje om naar uit te kijken
Marc
 
met aandacht weg gewerkt mooi
 
Very nice Erwin, well done on the roof you can’t even see that work was done on it.
 
Hey,
Ziet er goed uit, vanavond mee?
 
Voilà, ik beschouw deze Dodge als afgewerkt.
Laatste kleine stukken aangebracht, enkele washes en een stoflaag want hij heeft rondgereden in Normandië in het achterland van Utah beach en daar was veel stof. Elke uitleg is goed nietwaar maar ik wou er nu toch niet per sé een museummodel van maken alhoewel deze soms ook zwaar bevuild zijn.
Hierbij de eindfoto's:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu vlug de ZiS afwerken...
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hey,

Jawade, da's meer of goed gelukt.
Als je zo naar zijn dak kijkt, da's een zeer strak vestje dat ie'm aanheeft.... :)
Stofopbouw vind ik geslaagd, meer moet dat niet zijn...;)
Allez, weer eentje voor de collectie. Binnenkort mag je gelijk onzen Willy doen, breng maar mee die hele handel... :):))
 
Mooitje geworden.

Op gebied van stof, misschien ligt het aan de foto's maar de rondingen achteraan lijken redelijk stofloos ten opzicht van de zij- en achterkant...
 
Zéér verdienstelijk resultaat.
Knap model geworden
Applaus
 
Bedankt voor de reacties.
@ Swaken: is een beetje de bedoeling, Willy de tanks en ik de soft skins.
@ Silenoz: Zal nog beetje extra stof aanbrengen, is gewoon MIG poeder aangebracht met een borstel.
@ Tx maar de volgende ambulance zal nog beter worden, hopelijk volgend jaar.
 
zeer mooie ambulance geworden! Het stof is ook zeer mooi toegevoegd! Is dit ook met een soort verg gedaan? of effectief alleen poeder?
 
zeer mooie ambulance geworden! Het stof is ook zeer mooi toegevoegd! Is dit ook met een soort verg gedaan? of effectief alleen poeder?

Allemaal bedankt,
Het stof is enkel MIG Light Dust P027 pigment aangebracht met een borstel en daarna getamponneerd. Het referentienummer zal je waarschijnlijk niet meer vinden want dit zijn nog potjes uit de tijd dat MIG opkwam.
Het stof ligt er enkel oppervlakkig op en kan dus ten allen tijde worden aangepast, het is (nog) niet gefixeerd met pigment fixer.
 
Vind deze zeer goed geslaagd.mooi
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan