Hoofdsponsor

Uploader voor meerdere afbeeldingen

StevenVD

Well-known member
Registered
Lid geworden
12 jul 2012
Berichten
4.278
Hier een how-to van hoe ik tegenwoordig afbeeldingen moet uploaden in Windows 10, omdat er blijkbaar nog veel mensen problemen mee hebben.

attachment.jpg

Het uploadscherm vertoont een knop "niet beveiligd". Klik die aan.

attachment.jpg

Stel de eerste instelling, die zegt "(Standaard) vragen" in op "toestaan".

attachment.jpg

De pagina moet nu herladen, dit gebeurt als je ergens op het scherm klikt.

attachment.jpg

Kies nu niet voor de uploadknop, maar het rode symbooltje daarboven.

attachment.jpg

Duid daar aan dat je deze keer Flash toestaat.

attachment.jpg

Nu pas mag je de foto's beginnen selecteren. Je herkent het juiste scherm omdat het iets groter is dan het vorige.

De volgende keer dat je een upload wil doen, moet je dit weer van voren af aan uitvoeren.
 
Laatst bewerkt:
ik werk altijd met Firefox, en ook daar moest ik Flash opnieuw toestemming geven. Maar daar blijft het wel staan
 
Ik heb vanuit Chrome gewerkt, zoals je bovenaan ziet.
 
voor Firefox is het inderdaad wel een beetje anders, ipv op de niet beveiligd knop te drukken moet je op het Flash icoontje drukken ( bouwsteentje ) en hier toestemmen aanvinken. je moet het niet herhalen de volgende maal je het forum opent ( Firefox onthoud de instelling)

voor andere browsers is het misschien nog een beetje anders , even zoeken is de boodschap vrees ik
 
Ik heb zojuist (weer) een nieuwe laptop, flash is niet geinstalleerd op deze en moet ik eerst downloden als zijnde "gevaarlijke software" dan gaat windows er beveiligings updates aan toe voegen. Gebruik ook Firefox en 1 x toestemming na installeren en het vinkje blijft geldig.
 
Welke FlashPlayer toevoegen

Hallo :)

ja daar istie weer... de stagnatie van het uploaden van meerdere afbeeldingen :nowink:

Ik weet dat ik het kan herstellen met Flash Player te instaleren en aan te zetten.
Heb dat dus al eens eerder gedaan, maar nu vind ik niet de juiste Flash Player ?
Vind allerlei YouTube flashplayers dat wel, maar niets werkt na toevoegen.
Ik gebruik Firefox.

Welke FlashPlayer moet ik nu hebben ?
Ik dacht Adobe Flashplayer, maar die vind ik niet bij de add-ons en plug-ins.

Hééélp 8)
 
Hallo :)



Welke FlashPlayer moet ik nu hebben ?
Ik dacht Adobe Flashplayer, maar die vind ik niet bij de add-ons en plug-ins.

Hééélp 8)

Met verschillende laptops in een korte tijd hikte ik daar ook tegen aan, maar ik heb iets anders gevonden. Zo van een bruggetje, of ee dijkje. Dat gaat zo: mijn 2de naam is Pieter, dan kom ik daarna al snel op Peter v D. Dan weet ik het weer, ik heb Schokwave Flash nodig....
 
Adobe... flash Player, heeft voortijdig de stekker uit de laatste Flash Player getrokken. Dat betekend, die extensie doet niets meer. Word niet meer ondersteund door Adobe.
Dit omdat het adobe programa arbeids intensief is en veel dataverkeer nodig heeft. Is door Adobe besloten de sites die nog dit programma gebruiken te negeren, dat is 1 % van . TZT zullen ook de Phhpb forums en gebruikers niet meer beschikbaar zijn.

Jammer er gaat wel 20 of 5 jaar internet historie verloren.
 
Bedankt voor de melding Aris !
Ik wilde al een hernieuwde vraag stellen waarom het meervoudig uploaden niet meer werkte... nu weten we het...jammer.

Ben benieuwd of hier iets op gevonden kan worden voor ons gebruikers van dit forum ?
Foto voor foto uploaden werkt ontmoedigend om een grotere serie foto's te willen posten.
 
Raar, bij mij werkt het meervoudig uploaden nog steeds.
Weliswaar met een omweg, ik gebruik Google chrome.
Misschien werkt die met een eigen flash plugin of zo.
 
Gerry je ziet de foto's bij Chrome, maar Firefox heeft daar ook iets op gevonden wat met de laatste flash overruld werd, en deze instelling is niet meer omheen te gaan. Nu werkt het vinkje verwijderen o,da firefox ook besloten heeft dat sommige sites voor niets flash gebruiken, dus blijft blokkeren. Hier hebben firefox gebruikers melding van gehad. Dit zijn de meldingen:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Peter ik kan weer meer afbeeldingen upladen, zonder chrome te installeren.
Windows 10 updat mei 2019 heeft nog steeds Internet Explorer 11 erbij.
Type onderin in de zoekopdracht, heb ik verkleind naar het vergrootglas, internet explorer, of bij de volgende keer staat hij eral en hups direct kan je weer ouderwets meerdere afbeeldingen upladen.
Het enige nadeel is, je ziet geen voorbeelden meer, maar dan maar via de naamstempels.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Bedankt Aris ! :) heb het uitgeprobeerd en dit werkt. (nooit gedacht dat ik IE nog eens online zou gebruiken ;))
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan