Hoofdsponsor

1/72 Opel Blitz, Sanka aufbau (Schilderoefening...) [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nog de vijf laatste....

DSC03813.jpg

DSC03814.jpg

DSC03815.jpg

DSC03816.jpg

DSC03817.jpg

Laat maar horen wat jullie ervan vinden, en laat maar weten als ik er nog iets aan kan/moet veranderen....

Groeten,
Beyond
 
tja, ik weet ook niet wat ik moet schrijven. Het ziet er gewoon goed uit. Zoals ik een paar posts eerder al schreef kun je nog wat meer gebruiks schade aanbrengen daar waar je in en uit klimt en je schoenen neer zet. Maar misschien ook nog wat krassen van takken enzo. Ze gingen meestal niet zachtjes om met deze bakken.

maar goed. Of dat goed is weet ik niet. Wat mij betreft ziet het er al goed uit, beter dan ik zou kunnen. :k
 
ge moogt er gerust uit afleiden da we onder de indruk zijn, en niet echt weten wat we er over moeten zeggen.
ziet er zeer goed uit, en realistisch, ik weet niet direct iets negatief te zeggen.
goe bezig manje.
 
Hey Beyond, ik was al helemaal onder de indruk van dit kleine ding, en nu zie ik na de nieuwe fotoreeks slechts één klein muggenzifterig dingetje, wat toch wel wat extra's aan het voertuigje zou kunnen geven : een grijzige drybrush over de banden ? Of het zijn de foto's natuurlijk. Ik vind dit een zeer goeie prestatie, alleen de schaal al ! GUnit.
 
Bedankt GUNit (!)

Dit was even over het hoofd gezien, maar je hebt inderdaad gelijk...
Dit is dus wat ik nodig had, iemand die zo'n kleinigheden ziet, want ik heb het hier dagelijks voor mijn neus staan en ik zag het niet... (het bos en de bomen, hé)
Bedankt, zal daar nog wat werk van maken.

Grtz,
Beyond
 
Hey Beyond, kan je geloven dat ik in mijn Flak de patroon in de kamer over het hoofd heb gezien ? Die moet ik nog even aanpakken. En maar denken dat ie nu eindelijk klaar was. GUnit.
 
Dat is toch ongelooflijk hé, GUnit.
Je had er in het begin nog over geschreven, en dan vergeet je het bijna...
Gelukkig op tijd gezien :wub:

Ik heb dat ook soms.
Je ziet zo veel, en zit met zoveel ideeën aan het begin van een project, dat je daardoor dan wel eens een detail vergeet die meer op het einde van de werken aangepakt moet worden... (Bij mij gebeurd dat toch wel eens...:$)

En dan is het zoals zo vaak dezelfde vraag:
Wanneer is een werk echt "af"????

Grtz,
Beyond
 
Hoi Beyond,

Ik denk dat een werk als volledig af beschouwd kan worden, wanneer de maker er helemaal tevreden van is. Op de fora zie je in topics soms de eindresultaten van projecten waarvan je zelf zou kunnen stellen "dit kan nog wel wat extra's..." en dit is nu altijd weer de slappe koord waarop we als forumleden staan te dansen. Ga je er iets van zeggen of niet ? Zeg je er iets over, dan bestaat het gevaar dat je iemand ongelukkig maakt, en da's het laatste wat je wil natuurlijk. Je kan het heel netjes inkleden, maar ziet men het wel zo ? Aan de andere kant wil je immers niets liever dan iemand helpen met advies...

Zelf sta ik sterk in m'n schoenen, ik zit er zelf niet mee dat iemand iets niet zus of zo vindt, ik bekijk het dan allemaal opnieuw en ik besluit dan pas of ik er inderdaad nog een extra beetje werk in steek. Alleen zo geraak je vooruit mijns inziens.

Dit kleine ding is erg goed geworden. Congrats ! GUnit.
 
Hoi Beyond,
...................., ik zit er zelf niet mee dat iemand iets niet zus of zo vindt, ik bekijk het dan allemaal opnieuw en ik besluit dan pas of ik er inderdaad nog een extra beetje werk in steek. Alleen zo geraak je vooruit mijns inziens.

Volledig mijn gedacht, GUnit.
Zo leer je ook eens een/je model "anders" bekijken, hé.

Bedankt voor je interesse en advies ;).

Grtz,
Beyond
 
You're most welcome.

GUnit.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan