Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Weer een andere deur [WIP] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 26 van 26

Discussie: Weer een andere deur [WIP]

Standaard

Mooi effect!

Standaard

Schitterend resultaat om zo met de deur in huis te vallen... dat glaswerk is enorm geslaagd qua opbouw...

Standaard

(Het koperdraad is vastgezet door middel van vernis.)
    Ron, ik ben niet mee maar kan je dit eens uitleggen want resultaat is geweldig .
    Dank bij voorbaat
    Pascal

Standaard

Bedankt voor de reacties.

Het was een best kl*te werkje door het vele passen van al die stukjes koperdraad maar het werk eraan word hopelijk beloond als de transparante kleuren erop zitten , ben benieuwd

Pascal dat is een familie geheim hoe het is gedaan met de vernis maar als je het niet door verteld is gewoon simpel draadje op je werk leggen en met een kwastje/borstel gewoon de vernis aanbrengen, na droging nog een een dun laagje erover. Als je kleine vlakken heb zoals in de bloemen heb ik eerst de complete bloem gelegd en er druppel vernis erin laten lopen.

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Een echt "wauw" effect Ron, kan ik best geloven dat dit een zéér fijn en geduldig werkje is ..................zie je zeker al aan het resultaat , knap staaltje modelbouw !

Standaard

Waaw, wat een gevel
    Heb je geen groter kader liggen zodat je de rest ook er bij kan scratshen?
    Knap gedaan, chapeau

Standaard

Echt super Ron, zou je handelsmerk moeten worden.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Dit is 'm verlicht, ook nog een idee.

Standaard

(copyright http://magical-art-nouveau-johannel....on-delune.html, all rights reserved, educational and referential purposes only, picture will be deleted upon first request)

Standaard

Bedankt Ron ,enne dit blijft onder ons ik zal dit ook geheim houden
    Pascal

Standaard

Thnks mannen.

Beyond een groter kader zal wel lukken maar dan ga ik snel naar een een meter dat iets te groot voor mij

Erwin iets van heb u een deur nodig bel ron LOL

Pascal bedankt en het forum is om kennis te delen

Roy bedankt voor de foto`s helpt weer met de kleuren voor het glas en het blijf mooi dat glas in lood ook al geef ik me hier wat meer vrijheid,

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten