Hoofdsponsor

Anders / onbekend Weer een andere deur [DONE]

Het grove week is gedaan en nu de boel fine tunen.

091cf86afba9443538486746a9189c68.jpg
 
Zonnetje scheen even dus snel een goed belichte foto geschoten.

25310262fb6d3d82828ed14cfd353a30.jpg
 
Prachtig werk wat je laat zien
Ron probeer eens de stenen te krassen met een scherpe pin in de plaats van een mes zo voorkom je uit mijn ervaring de karteltjes in de voeg.
 
Bedankt Pascal, en hou je tip in het achterhoofd voor een eventueel ander projectje.

Nog wat dingetjes aan de gevel doen en dan is die af en gaan we starten aan de deur.
 
Bijna gereed, nu de rand nog een lik zwart en hij kan in zijn lijst. :)

90b4fb9ab71b20c5160135e4b8bbb427.jpg
 
Bedankt voor de reacties heren.

Ik was benieuwd wie het eerste zal reageren over het raam :laugh::laugh:. Maar dat word nu aangepakt en kan tussendoor nog een enkel dingetje aanpakken van wat nu al gebeurd is en waar ik niet echt tevreden over ben.
 
Ben onder de indruk van de gebruikte kleuren en het resultaat ervan knap werkje Ron.
 
Bedankt Pascal, nu het belangrijkste werkje de ramen omdat de meeste kleuren niet echt te herkennen zijn op de foto van het origineel :(
 
vind unieke dingen eigenlijk altijd bijzonder mooi, het uitproberen, dingen aanpassen, grenzen verleggen, nieuwe technieken proberen.
Alles onder een simpele titel "Weer een andere deur"
vind het nu al bijzonder geslaagd.
 
Bedankt Jan en inderdaad dingen uitproberen en dan maar hopen dat het goed uitpakt is altijd leuk :)

Vandaag even bezig gehouden met glaswerk. Eerst had ik diversen testjes gedaan met verschillende soorten vernis en verf om een egaal mogelijk resultaat te verkrijgen maar kwam niet echt iets uit wat ik goed vond, heb de beste combinatie genomen dat was auto air transparent base en als kleur Polycolor acryl. Er zitten vijf kleuren rood in verwerkt en helaas weinig van terug te zien dus nu bedenken of ik opnoeuw zal starten. Ik zal morgen als ik tijd en zin heb het resterende glas groen spuiten misschien dat alles beter uit uit komt :/

4376a44974db3844b6b3d3593fe9bf2d.jpg
 
Patroon in het glas is heel mooi geworden
 
Bedankt Aris alleen moet ik alles weer opnieuw maken omdat er ergens iets niet goed ging, achja kan ik tenminste een fout corrigeren die er in zat :$
 
Meen je toch niet, deze is zo mooi
 
Ik vind het simpelweg geweldig. Hopelijk ziet het er na de herstelwerkzaamheden minstens zo mooi uit.
 
Hey,

Ron, ok, je mag een deur komen plaatsen bij mij...… :) :)
Knap werk jong, zo eens 'iets' anders... ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan