Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/35 Russische sneeuwscoot [wip]
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 15 van 23

Discussie: Russische sneeuwscoot [wip]

Standaard Russische sneeuwscoot [wip]

Een nieuw Winterproject starten.
    De Buran Sneeuwscooter met aanhangslee.
    Gebruikt door de Russische Grenswachten, en ingezet bij andere doelen.

Foto 1 de doos.
    Foto 2 de inhoud

Foto 3,4,5 Het bouwplan..

Foto 6 De kit

Laatst gewijzigd door JordiC; 01-10-18 om 07:56
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Goede topic beantwoorder

Standaard

Dit had ik nog nergens gezien, Aris! Ga je er ook geen zakje kunstsneeuw bij kopen? Dan komt hij in zijn element.

Standaard

Weer een specialeke he Aris , en zoals Steven juist schreef ook nog nooit gezien
    Ziet er wel een leuk kitje uit
    Suc6 ermee
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Inderdaad opnieuw iets speciaals, jij weet ze er wel uit te halen Aris.
    Veel succes!
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Steven, Marc en Erwin dank je wel. Hij komt op een stukje sneeuw te staan gewoon op tafel ofzo doe hem geen recht en is vrijwel niet herkenbaar als sneeuwscooter
    Groet Aris.

Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Dit beloofd weer en ik volg.
    Pascal

Standaard

Apart model, je weet ze wel te kiezen...

Standaard

ziet er mij een specialleke uit. ben benieuwd!
    Hobbyist - WOII enthousiast - Webshop uitbater

Standaard

Pascal, Silenoz en Steven dank voor de aanmoedigingen
    Groet Aris.

Standaard

De sneeuwscooter is klaar om gespoten te worden. Hier en daar waren enkele resin delen al wat gebroken in de kit. Opgelost met Ca lijm en resin afval. Bij de motorkap met de louvres, was geen beschrijving hoe te monteren, aan de hand van internet, een poging die heel dicht bij de werkelijkheid is.
    De trekbeugel van de aanhangslee is bewegend. omdat ik nog hier overdenk in welke opstelling in een sneeuwlandschap.
    Als extra toevoeging, heb ik op het stuur, met 0,25 mm koperdraad, 4 kabels toegevoegd, samen met 2 extra handels op het stuur.

De 2 laatste foto's, hier ligt de cilinderkop nog los, die spuit ik in een metaalkleur en daarna monteren.

Groet Aris.

Standaard

Mooi werkje en ben benieuwd naar vervolg.
    Pascal

Standaard

Mooi, benieuwd wat het gaat geven na de primer... Laat je het voorlicht zo, of ga je deze nog iets verder detailleren?

Standaard

Pascal en Silenoz dank voor de reacties.

De koplamp ga ik nog iets verder detailleren, de rand een zilverkleur, die russen waren niet zo in het chrome en dan pogen er diepte in aan te brengen en iets van glas ervoor. Naar het idee van het plaatje.

Groet Aris.

Standaard

De sneeuwscooter staat in de primer, klaar om geverfd te worden.
    Voor het diorama heb ik een stuk verpakkings materiaal genomen en dit op een harde ondergrond gekleefd. Alles in een dikke laag (kunstschilders) primer gezet. Met de vlinderstruiken snoeien in april had ik al een aantal takken opzij gehouden en 1 daarvan in stukken, geknipt. Deze heb ik met houtlijm erop en erin gekleefd. EEn tjdje laten drogen en daarna wat van mijn sneeuwstrooisel aangebracht.
    Dit zijn enige testfoto's, waar de lijmen e.d nog verder in moeten drogen

Groet Aris.

Standaard

Ben benieuwd naar geheel en sneeuw ziet er goed uit .
    Pascal

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten