Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Datsun 510 [wip] - Pagina 4
Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
Weergegeven resultaten: 46 t/m 51 van 51

Discussie: Datsun 510 [wip]

Standaard

dank u gasten , eindelijk een beetje positieve posts

bedankt dennis het probleem ligt hier niet hoor
    hier is alles ok

Eén manier om met kritiek om te gaan, is elders je beklag te doen buiten het zicht van de criticus. Zoals beloofd, ga ik op al je opmerkingen in; zelfs die welke je op Modelbrouwers plaats. Je opmerkingen aldaar zijn totaal niet op hun plek, zien immers op mijn opmerkingen op dit forum. De volgende keer kun je ze dus ook beter op dit forum schrijven, ook al krijg je hier geen troost maar wellicht tegenwind.

Enfin, je ziet mijn commentaar dus als 'probleem'. Het spijt me, als ik en/of de anderen die kritieken hebben gegeven in dit topic jou uit een of andere 'bubble' of roes hebben gehaald. Wees niet bang, ik hou dat bij dit topic. Alle volgende bouwtopics die je gaat starten zal ik niet meer van commentaar of beantwoording voorzien, net zoals ik in je topics van pakweg het afgelopen anderhalf jaar niet heb geantwoord (op die van de groepsbouw na) juist omdat ik niet wist wat te zeggen, of hoe het te formuleren.

Dus nogmaals, ik heb geen 'probleem' met de keuzes die je maakt (=relatief snel werken) maar met de manier waarop je jouw inspanningen en resultaten profileert.

Standaard

Roy en alle andere vrienden sorry , ik weet het ik reageer steeds verkeerd de laatste tijd gaat het niet goed kan me niet meer concentreren door een vracht van problemen en dan reageer ik me af
    Roy ik stuur je een PB
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Beste Marc,

Las dit topic 2x en aandachtig door , en conform met m'n neutraliteit , moet ik helaas de personen die een reactie plaatsten volledig gelijk geven ....
    Maak je daarom ook niet druk om , gaat in de éérste plaats om oprechte en opbouwde kritiek. Denk dat je toch ook liever hebt , dat we oprecht een reactie schrijven en op foutjes wijzen ipv ... " goed bezig Marc ".

Is misschien de gehoopte reactie "niet" dat je wenst te lezen, maar wel de oprechte , en dat kan (soms) pijn doen.

Niemand zit achter je aan , jij bepaald zelf hoe snel je wil bouwen , maar hou dan ook rekening met de basis -technieken om het gewenste resultaat te behalen en verschuil je niet achter bepaalde dingen zoals je neerschreef.

Is beetje zoals voetbal , als men verliest krijg je ook commentaar/tip's voor in de toekomst bij de nederlaag en alleen eigen schuld.

Maar goed , je bewees in het verleden al dat je knappe modellen kan neerzetten, mits volgens de regels van de kunst te werken
    Daarom ben ik ervan overtuigd dat je volgende model,het spuitwerk alvast wel beter zal zijn

Mvg , Filip

Standaard

Bedankt Filip , en ook alle andere positief bekritiserende mensen , inderdaad het gaat me da laatste tijd niet goed privé en kan dan niet veel hebben sorry
    Marc

Standaard

Wel Marc ik ken te weinig over deze materie om dit werk te oordelen of te beoordelen en ken uw werk in het algemeen wat toch steeds knap is.
    Hoop dat je door de zorgen geraakt en vind dit een zeer leerrijk topic waar iedereen rechtdoor is op een deftige manier en wat bewijst dat modelbouw een uitdaging is waar je zelf zo ver gaat als je wil.
    Pascal

Standaard

Hierbij stop ik voorlopig met mijn Datsun scheurtje in dak een raamstijl weg , het is net of het hier spookt zonde hij gaat in de ijskast voor onbepaalde duur
    Ik zal er mee verder gaan als ik nog eens uit mijn dip geraakt ben er is teveel gebeurt bij ons de laatste tijd en ik kan me niet goed concentreren
    Marc

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten