Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Een goed voornemen voor het nieuwe jaar
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Discussie: Een goed voornemen voor het nieuwe jaar

Standaard Een goed voornemen voor het nieuwe jaar

In tegenstelling tot de meesten heb ik hier nog niet gepost, dit om de eenvoudige reden dat ik helemaal geen werkplek heb.
    Momenteel bouw ik nog aan de tafel in de woonkamer, spuitwerk en zagen gebeurt buiten.
    Echter, heb ik het voornemen genomen om na nieuwjaar de zolder vrij te maken en daar mijn werkstek te maken.
    Mooi zal het niet echter niet zijn (kale balken en muren), maar misschien zal ik dan ook eens ongestoord kunnen werken (en een prive werkstek is ook nog handig om aankopen binnen te smokkelen ).
    De eerste aanzet is genomen, op de zolder lag er nog een hoekbureau (te groot voor in de living) in stukken, die heb ik gisteren op gezet.
    Door het opzetten van de bureau is er al meteen een flink stukje van de zolder vrij gemaakt ; twee vliegen in 1 klap dus
    Dany
    Op de werkbank : Cn2t "Las"
    In de koelkast : Revell 1/400 Aïda

Standaard

Als het klaar is. Wel een plaatje he.

En mooi, wat is mooi. Je kunt het altijd opleuken doormiddel van wat aankleding enzo. Desnoods koop je een emmer witsel waar je even de muur een keer mee insmeerd. Dan ben je al een heel eind.
    Met vriendelijke groet, Rik ----------mijn site, www.furioza.nl

Standaard

Ben hetzelfde van plan met mijn garage.
    Die is redelijk groot en nu wil ik deze in twee verdelen en daar mijn plekje maken.
    Hoop in één jaar klaar te zijn.

Erik.
    Grtz Erik.
    Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.

siemenraets
    Gast

Standaard

het moet wel fijn zijn om je eigen werkplek te hebben ik werk nu ook nog aan de bureau van mijn kamer, en zagen doe ik op de studio.

en ja, wat is mooi? zolang je er maar kunt bouwen is het goed he en je kunt de muren nog altijd bekleden met posters of zo....

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 29
    Laatste bericht: 11-03-10, 22:05
  2. Goed nieuws uit Neurenberg
    By Klein Loewietje in forum RC Off-topic
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 21-02-09, 12:58

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten