Hoofdsponsor

1/10 Long Range Recce Patrol member "Vietnam"[wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Ik ben er nog eens in geslaagd een figuur in elkaar te steken, zoals gewoonlijk heb ik er enige dingen aan verandert.
de basis is een young bust van een LRRP man uitgerust met een reddingsvest, ik heb deze vest verwijdert.
Het zal historisch wel correct zijn maar toont de man niet in zijn natuurlijke omgeving en daar hadden ze aan een reddingsvest niet veel.

Dus vest eraf gefreesd, en de kledij en nieuwe uitrustingsstukken erop gemodelleerd. Op de foto's heb ik gezien dat ik nog een paar kleinigheden moet aanpassen. Maar het ziet er al redelijk uit.

DSC5978.jpg

DSC5979.jpg

DSC5980.jpg

DSC5981.jpg
 
Mooie details en word weer de moeite ik volg.
 
Heel mooi begin, ik volg mee
 
Zoals gewoonlijk heel mooi gedaan Jan.

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 
Volgens mij ziet het er best al wel wat meer dan" redelijk " uit hoor.
Gaat weer knap worden.
 
Bedankt Marc, we doen ons best

Wintertijd, veel te vroeg wakker.
Heb dan maar een beetje verder gewerkt aan mijn figuur. De basiskleuren zijn aangebracht, nu nog details, contrast, verwering, misschien camouflage

DSC6228.jpg DSC6229.jpg DSC6230.jpg DSC6232.jpg
 
Duim omhoog want is knap gedaan en de huidskleur vind ik zeer geslaagd topper.
 
Hey,

Inderdaad, weeral een mooie vertoning hier...., knap hoe je die camou-patroon hebt aangepakt op het uniform, zeker en vast niet van de gemakkelijkste…. ;)
We volgen ook fb….;)
 
Hele knappe camo en zoals gewoonlijk ook een heel mooi geschilderde kop.
Ligt het aan de foto of is de linker wenkbrauw ietwat reflecterend? Niet mat genoeg?
 
Goed opgemerkt Erwin, ligt aan de verf.
Ga hier nog even met mat of een matere kleur over
 
Hij is af en verdwijnt in de vitrine.
De basis was een young buste, ik heb de reddingsvest er af gefreesd en vervangen door een aantal nieuwe details.
geschilderd in acryl.

DSC6274.jpgDSC6275.jpgDSC6276.jpgDSC6277.jpgDSC6278.jpgDSC6279.jpgDSC6280.jpgDSC6281.jpg
 
Vind hem heel geslaagd. Krijgen we hem life te zien?
 
Knap werk Jan
Vind deze zeer geslaagd.
 
Is weer een knappe buste geworden.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan