Hoofdsponsor

1/35 "Wasteland Amazones !" (Black Ops Special voertuig)[wip]

Mooie werken zover en volg.
 
af en toe voeg ik eens een deel terug samen, kwestie van mezelf te overtuigen of ik nog in de goede richting bezig ben.

DSC-7186.jpg DSC-7186-1.jpg DSC-7187.jpg DSC-7188.jpg DSC-7188-1.jpg DSC-7189.jpg
 
Mooi voertuig geworden.
Perfect voor de crew dat je voorzien hebt ;)
 
Het ziet er al veelbelovend uit. Doe op de rode pet nog een donkere wash, anders valt dit te sterk op.
 
Grommmm, vier Special vrouwen en twee honden......
Weet niet of ik dit in het echt zou willen tegenkomen.....
 
Mooi voertuig en geslaagde setting al.
 
Mooie vorderingen en een origineel idee.
Een beetje Mad Max toestand in een sexy setting.

Mvg
 
Ik heb me vandaag afgevraagd wie er de grotere idiot is, diegene die deze camouflage heeft ontwikkeld. Of ik die ze probeert te schilderen.
DSC-7211.jpg DSC-7212.jpg
 
als ik naar de figuur kijk zou ik zeggen degene die ze ontwikkeld heeft, het ziet er voor mij althans feilloos nageschilderd uit.
Dit is een dio aan het worden dat de aandacht gaat trekken, en dan heb ik het niet alleen over wat er op staat maar zeker ook over het aanpassen en schilderen van alles wat er op staat.
dikke proficiat alvast voor je tot op heden geleverde werk.
 
Geen van beide want is knap gevonden en uitgevoerd.
 
Prachtig uitgevoerde digitale camouflage..
Deze zal zeker aandacht trekken, hoop deze ooit zelf eens te kunnen bekijken in 't echt ;)

Mocht je andere camo-patronen zoeken?... :8
 
Ik heb me vandaag afgevraagd wie er de grotere idiot is, diegene die deze camouflage heeft ontwikkeld. Of ik die ze probeert te schilderen.

Ik zeg niets :laugh::laugh::P

Maar ziet er goed uit Jan.
 
Hey,

Ja Jan, dat ziet er meer of goed uit zulle. Ferme dames zo te zien...., en dienen 'duts' zit er maar voor spek en bonen bij.... :)
Ik hoop van deze ook eens in het echt te mogen aanschouwen...
 
Misschien in Hoboken, als ik er geraakt. Wedstrijdtafel weet ik niet, als ik er ben zeker op de tafel van Modelbouw Leuven.
Ben nu honden aan het schilderen
 
Die camo kleding vind ik heel goed Jan en het geheel vind ik nog beter: camo met een blote buik en andere onderdelen. Zal niet veel geholpen hebben vrees ik maar 't is super sexy.
 
Heb mij altijd de vraag gesteld bij het nut van deze digitale camo, kleur enz
vandaag aan de honden gewerkt

DSC-7222.jpg DSC-7220.jpg DSC-7216.jpg
 
Gaaf man !! die chick achter de .50 vind ik cool uitzien ;)
Ik vind de huidskleur ook geslaagd, het buiten leven is er met de warme tint goed aan af te zien.

Over het jerrycan rek achterop, ik zou er nog twee (of zelfs 3) steuntjes aan de onderkant hebben gemaakt.
Acht van die gevulde blikken wegen samen bijna 200 Kg !

Vergeet ook niet een paar spanriemen over het pakket op de motorkap te maken.
Misschien ben ik voorbarig... er mag wel iets meer stof op de banden. Heel licht op de wangen en iets dikker aangezet op het loopvlak.
Dat kan mooi met een dunne wash van Buff. Licht aanbrengen net achter de wielkasten zou ook niet misstaan.

Suggestie voor de titel : Maak het iets pakkender met : "Wasteland Amazones !" (bewust met uitroepteken).

Leuk idee, mooi werk, veel plezier met afwerken en de ondergrond maken oNYSjg.gif
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan