Hoofdsponsor

1/35 "Wasteland Amazones !" (Black Ops Special voertuig)[wip]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Lid geworden
28 dec 2012
Berichten
2.414
Ik heb er eigenlijk geen echt plan mee en weet ook niet waar het gaat eindigen.
De basis is de RSOV van hobbyboss, gezien mijn verleden heb ik hier en daar bescheiden bedenkingen over sommige praktische dingen zoals een vrij schootsveld, de inzet van sommige dingen op dit vrij ligt voertuig enz.
Ik ga er dus wat aan prutsen, dingen weglaten andere toevoegen het reserve wiel verplaatsen enz.
Na een weekje bouwen en tussen door wat geëxperimenteer met verf ziet hij er zo uit.

DSC5973.jpg

DSC5974.jpg

DSC5975.jpg

DSC5976.jpg
 
Da's een zwart donker ding maar toch al wat subtiele verwering, benieuwd naar het vervolg.
 
Dik in orde en mooie verwering
 
Ik volg, heel mooi begin
 
Naked laro :) Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Ziet er al smakelijk uit !! ook ik benieuwd naar 't vervolg...
 
heb na dat ik een set figuren van Mb heb gevonden die ik wel eens wou maken en de landrover op mijn schap zo langzaam in de weg staat, heb ik besloten van beiden maar een klein diotje te maken "the amazones from the wasteland".
de figuurtjes moeten een beetje aangepast worden en de landrover een klein beetje omgebouwd of bijgebouwd.
En ik zal mijn verdorven geest nog wel een paar dingen laten maken.

DSC-7115.jpg DSC-7117.jpg https://i.postimg.cc/L405JZJN/DSC-7118.jpg
 
Verdorven geest? Hahaha, kijk ik al naar uit!!!
 
Niks mis met een verdorven geest :) ook hier benieuwd hoe het gaat worden.
 
De uniformen zijn al full ops zo te zien en word interessant om te zien 8)
 
aangezien de figuren niet voor dit voertuig gemaakt zijn, moet ik ze een beetje aanpassen. Voorlopig komen ze allemaal uit dezelfde doos en heb ik enkel een paar lichaamsdelen gewisseld en aangepast.
Na een eerste sessie snijden en samenvoegen, heb ik ongeveer de setting die ik wil bereiken.
nu moet ik het ganse nog verfijnen, handjes draaien, vingertjes bijmaken enz.

DSC-7123.jpg DSC-7125.jpg DSC-7126.jpgDSC-7128.jpg

Voor de bagage moet ik het zelfde doen om een realistische weergave te krijgen, ik heb dus nog een beetje werk.
 
Mooi werk hoor! Het enige wat ik kan opmerken is dat de jerrycans aan de zijkant van het voertuig niet vasthangen en er zo dreigen af te vallen.
 
Heb vandaag een cargonet in elkaar geprutst, bestaat uit gevlochten strepen loodfolie 2mm breed.
Ga nog kijken hoe ik ze definitief ga bevestigen, ergens zal me wel iets te binnen vallen.
En aan de dames is natuurlijk ook een beetje gewerkt.

DSC-7136.jpg DSC-7137.jpg DSC-7138.jpg DSC-7139.jpg
 
Dank u
Heb een beetje gescratcht en verder gewerkt aan sommige details, het meeste is nog dry fit omdat ik anders problemen krijg bij het verven.
De Figuren zijn ondertussen allemaal in de juiste positie, er moeten enkel hier en daar nog kleine naden verwijdert worden en gaten opgevuld.

DSC-7140.jpg DSC-7141.jpg DSC-7142.jpg DSC-7143.jpg DSC-7144.jpg DSC-7145.jpg DSC-7146.jpg DSC-7147.jpg DSC-7149.jpgDSC-7148.jpg DSC-7150.jpg DSC-7151.jpg DSC-7152.jpg DSC-7153.jpg DSC-7154.jpg

momenteel ben ik bezig aan het optimaliseren van de bagage, zodat ze goed in elkaar past.
 
Volg graag want is de moeite en mooie houdingen.
 
zalig om te volgen , moet wel indrukwekkend zijn met de strijdlustige dames
Ik volg nauwgezet
Suc6 verder
Marc
 
Heb een van de dames geschilderd en een deel bagage, echt tevreden ben ik niet maar het blijven 1/35 figuren in plastiek.
Een paar dingen ga ik toch opnieuw doen of nog veranderen, we zullen zien.

DSC-7155.jpgDSC-7156.jpg DSC-7157.jpg DSC-7159.jpg DSC-7160.jpg DSC-7161.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan