Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Chevrolet Impala '66 [DONE] - Pagina 2
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 41

Discussie: Chevrolet Impala '66 [DONE]

Standaard

Ok ik dacht even dat je met Candy kleuren aan de slag was gegaan.
    Klinkt goed wat je wil doen en is ook wel te doen het enigste lastige ervan is om overal de juiste dekking te krijgen maar dat had je al gemerkt. En ik zeker volgen.

Standaard

candy kleuren daar wil ik me ooit eens aan wagen
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Heb zelf iets geprobeerd met verf van " Pro Color " deep purple gemengd met parelmoer en kreeg deze fantastische kleur ( in mijn ogen toch ) oordeel zelf maar
    Nu heb ik juist te heren gekregen van onze Noorderburen dat het niet een Chevy van 66 is maar een 65 het is te zien aan de achterlichten
    hier al wat teaser fotokes

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

mooi kleurtje
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Dank u Jordi
    Marc

Standaard

heel mooi ! vooral dat kleur effect tussen blauw en paars vind ik erg goed uitzien !!
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Thanks Peter , het is eindelijk d
    het effect dat ik wilde een diepe mooie kleur en het is nog geen candy color
    Marc

Standaard

Heel mooie kleur,geweldig.
    Marc S

Standaard

Apart kleurtje zo en word er niet echt wijs uit welke kleur het nu echt is is het blauw of paars of paars blauw hahahaha apart dus

Standaard

Dank u gasten eindelijk eens een kleurtje goe he
    Marc

Standaard

Het kleur is inderdaad vele beter of het vorige!

Standaard

Niet alleen een leuke maar ook een sjieke kleur. Proper werk Marc!
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Ja volg de andere hierin speciaal kleurtje en mooi .

Standaard

Idd interessant kleurtje; naar gelang het licht erop speelt, zie je soms blauwe soms paarse schakeringen.
    Nu nog een dikke velg eronder om de lowrider te vervolledigen.

Standaard

De mislukking van de maand , niks maar ook niks ging normaal
    Ten eerste de verf droogt langs geen kanten ook niet met vernis er op , ze blijft steeds plakkerig aanvoelen bij de minste aanraking staat er een vinger afdruk in , gaat er wel makkelijk af
    Ten tweede de chrome stift lijkt niet te werken de chrome slaat steeds mat uit net of het geschilderd is met alu verf
    Ten derde de glas partijen kleefde zonder problemen tot twee dagen later werd de linker kant helemaal mat aangeslagen , ze zijn allemaal terzelfder tijd en op dezelfde manier gekleefd
    Ten vierde de voor en achter bumper passen niet zoals het hoort
    De slechtste kit van Hasegawa die ik ooit gebouwd heb , nu ga ik de Chevy een paar dagen goed laten rusten en kijken of het niet beter word
    Zo op foto lijkt hij mooi hoor maar in het echt dat is wat anders , gelukkig heb ik nog eentje van Revell die zal wel stukken beter passen
    Men heeft mij verteld dat deze in principe gemaakt waren voor om te bouwen naar een Slot racer en dat zou wel eens kunnen kloppen want aan de binnen zijde van de body staan 4 lange pinnen om vast te schroeven op een chassis
    Maar als statisch model neen niet mooi
    Ok hij staat in elkaar en laat hem zo , het was mij vooral om te doen om eens een speciaal kleurke te doen en een " Low Rider " te maken
    Hier wat fotokes als afsluiter

Wees niet te streng ik weet het wel wat er allemaal aan scheelt
    Sorry Guys
    Marc

P.s. het stof krijg je er ook nog bij , maar durf er niet te veel over wrijven
    Laatst gewijzigd door Debart; 17-09-18 om 13:37

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten