Hoofdsponsor

1/24 Ford f-150 xlt '97 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Interessant spuitwerk, zou er nooit aan gedacht hebben om zilver als onderlaag te gebruiken.
Goed laten uitdrogen lijkt mij inderdaad nodig na het spuiten van al die laagjes. Mooi gespoten ook trouwens.
Je bent goed op dreef Marc.
 
Ola dat is niet mis wat je aan het doen bent knap.
 
Wow Marc, uw spuitwerk ziet er netjes uit... Misschien toch eens gaan solliciteren bij die carrossier... ;)

Ik ben in ieder geval benieuwd naar het vervolg...

Groetjes,
Kurt
 
Hier dan mijn laatste post van de ford f150.De eerste foto's zijn die van de onderkant.Deze is in het zwart gezet en ik heb hem een grijze wash gegeven.

attachment.jpg

attachment.jpg

Ook de laadbak is in zijdeglans zwart gespoten.

attachment.jpg

De raamkozijnen zijn ook in het zwart gezet.

attachment.jpg

Met dit als resultaat.

attachment.jpg

Daarna zijn de ruiten geplaatst.De voorruit is opnieuw gemaakt want die had ik verknoeid omdat ik de binnenspiegel er had ingekleefd met secondelijm en die had zich zo ingevreten dat ik beslist heb een nieuwe te maken.Ik heb hem ook andere wielen gegeven omdat de bijgeleverde wielen niet echt naar mijn zin waren.En dan nu de eindfoto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo deze bouw zit erop.Je krijgt hem natuurlijk te zien op de ledendag.Er zit al een volgende bouw in mijn hoofd maar het enige dat ik er nu over ga zeggen is dat hij zeker niet zal blinken.
Marc S
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Marc dit heb je prachtig gemaakt , je gaat zienderogen vooruit met je bouwen
Proficiat
Marc
 
Ziet er goed uit Marc, mooie velgen ook, benieuwd deze te zien op ledendag.
 
Nette pick-up geworden.
 
Inderdaad , je maakt een grote vooruitgang hoor , wat je laat zien , is een net en mooi afgewerkt model , chapeau :) !
 
Amai dat zijn hier echt wel leuke reacties waarvoor mijn dank.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan