Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 Pz.Kpfw II Ausf J (VK16.01) [WIP]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 12 van 12

Discussie: Pz.Kpfw II Ausf J (VK16.01) [WIP]

Standaard Pz.Kpfw II Ausf J (VK16.01) [WIP]

Ik had dit kitje eigenlijk aangeschaft voor de back to basic build maar niets van gekomen door andere lopende projecten. Daar ik met de H-D niet echt kan doorwerken, droog tijden en zo heb ik deze er maar bij gepakt.

Het betreft een kitje van Flyhawk waar ik nooit van had gehoord omdat ik niet in het 1/72 wereldje bekend ben maar voor 8 euries op de deurmat kan je niet veel gebeuren dacht ik zo . Ik was aangenaam verrast toen ik het kitje in mijn handen had, nette verpakking en bij het openen van het doosje stond ik heleemaal te kijken hoe alle spreus waren verpakt heb dit nog niet eerder gezien. Wat plaatjes van de inhoud.

Standaard

Ga ik met interesse volgen...

Standaard

Onbekend merk maar zeker waar voor je geld met die PE er bij.
    Benieuwd en veel succes.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Hele luxe verpakking, heel vel suces met deze
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

De eerste twee bouwstappen zijn gedaan en ik wilde dat iets te klagen had maar heb niets om over te ****en tot nu toe

Stap een zijn ze vergeten dat je onderdeel S-18 twee keer moet gebruiken in plaats van een maar dat was logisch in dit geval

Stap twee hield het veren pakket in ook hier paste weer alles naadloos en wat PE ellende (vind ik) en dit paste ook allemaal perfect, wel anders meegemaakt. Het grijze gevaarte is een deel van de H-D tank.

Standaard

amai zo klein .. heb je dan zo'n fijne vrouwenvingers om ermee te werken mss ? :o)

Standaard

Nice..., Leuk om lezen dat ze ook eens goed passende kits maken...

Standaard

Gonsken ik heb normale vingers maar een pincet en m`n hobbymes waren voldoende voor deze stukjes te vouwen en een geluk dat er vouwrandjes in het PE zaten op de juiste afstand waar er gebogen moest worden.

Blijkbaar kan het wel Silenoz iets goeds passend maken, maar misschien lopen we nog wel tegen een verrassing aan.

Standaard

Ga nou niet legge zegenen, het gaat heel goed zo!
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

even ter verduidelijking ze zijn bij stap 1 niet vergeten dat je S-18 2 maal moet gebruiken. ze hebben er 2 pijltjes bij gezet in plaats van 2 keer het nummer te plaatsen met maar 1 pijl. verder ziet het er al knap uit.
    Who dares to teach Must never cease to learn.

Standaard

nu je het zeg valt het mij nu pas op lol ach ja word ook een dagje ouder.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten