Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/72 Pz.Kpfw II Ausf J (VK16.01) [WIP] - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 39 van 39

Discussie: Pz.Kpfw II Ausf J (VK16.01) [WIP]

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Bedankt Dirk, Het was de eerste keer in deze schaal en je raad het nooit..... ook de laatste keer
    Het is toch zo'n schattige schaal
    Ik hou er wel van

Standaard

Ron schitterend, heel mooi resultaat!!
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Het resultaat mag er zijn hoor ..... Geslaagd !

Standaard

jammer dat het je laatste keer wordt in deze schaal, heb nog een paar leuke onderwerpen die misschien iets beter hanteerbaar zijn dan deze...

Spuitwerk ziet er goed uit..

Standaard

Bedankt mannen voor de reacties.

@Beyond, Het is ook een leuke schaal dat zal ik niet ontkennen en heb zat kunstwerkjes gezien die niet voor de grotere modellen onderdoen dus daar lig het niet maar het zoooooo klein allemaal

@Silenoz, Zeg nooit nooit natuurlijk want misschien komt er ooit nog eens een model langs wat ik zeer interessant vind en dan zal ik heel misschien me er nog een keer aan wagen maar eerst deze maar eens afmaken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    heb zat kunstwerkjes gezien die niet voor de grotere modellen onderdoen dus daar lig het niet maar het zoooooo klein allemaal
    ah, laatst eens deze aangeschaft om te proberen:

Standaard

Toch wel je medicatie ingenomen vanmorgen

Pffff nog kleiner

Standaard

ik wist dat ik iets vergeten was...

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

hopelijk ga je je af en toe toch nog eens aan een 1/72 riskeren. Resultaat ziet er al goed uit.
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten