Hoofdsponsor

1/72 Pz.Kpfw II Ausf J (VK16.01) [WIP]

jij klunzig ??? denk van niet en ik zou het niet zo goed kunnen gelijk hoe je het doet
 
Pfff de bouw is afgerond :laugh:

Ik kreeg het PE niet voor mekaar op het houtenblok en op de foto is het nog erger dan in het echt dus weg met die zooi en het blok vervangen door een ander blok wat ook in de kit zat (na de foto gebeurd)
6d621aa9f36cee00249979fc20261f3b.jpg

De steunen op het spatbord zijn ook opnieuw geplaatst, ik had ze aangebracht zonder optivisor dus dat werkt niet meer bij die ouwe zak :8
ca853ec560841e896c38ab27ad6f8796.jpg

En alles in de wacht voor een sopje en wat spuitwerk.
7a42add296797be4839103fc5132a096.jpg
 
Vind het een hele prestatie, dit is wel echt klein.
Ziet er tot nu toe wel goed uit, veel succes verder.
 
Bedankt Jan, en ja is zeker klein veels te klein maar gelukkig geen pas problemen want anders was het een vliegtuig geworden :)
 
Zo klein en dan zo proper gewerkt knap Ron.
Hier zou het gevlogen hebben vrees ik :huh::D
 
Ron,
Die kits bouw je goed in elkaar, ze passen zeer goed in elkaar.
Met die PÉ is het zeer goed gegaan blijkbaar, ik geloof dat je geen voorstander van bent van dat PÉ gedoe...
Op nu naar de schilderwerken.. ;)
 
Pascal bedankt en Swaken ook natuurlijk :) Maar inderdaad ik ben geen fan van het PE gebeuren dus heb ook de steuntjes van de achterlichten weg gelaten, ik zag ze al nauwelijks in het PE setje zitten dus zag het echt niet zitten om ze te gebruiken :wacko: Dus deze jongen maak dit ukkie af en ga weer lekker verder ouderwets verder met bouwen zo OOTB of met dat witte spul wat in platen of strips komt ;) Daar beleef ik veel meer plezier aan.
 
Het ukkie staat in de verf. Ik heb het grijs subtiel van licht naar donker laten overvloeien en heb de kleur bewust wat lichter gehouden in verband met de washes die hem weer donkerder maken. Nu mag hij drogen en van de week de decals erop.

1fa34129d662e9b9102bebe572ac6d91.jpg

27ae0ad3d32a46fce89217c20a30ebdb.jpg

075a6688b6bf64a7683604b1edf33154.jpg
 
Wat een engelengeduld Ron. En een zeer mooi resultaat tot nu toe !
In mijn handen had deze hoogstwaarschijnlijk aan een airshow mogen deelnemen. Hij zou meermaals het raam uitgevlogen zijn.

Dirk
 
Bedankt Dirk, Het was de eerste keer in deze schaal en je raad het nooit..... ook de laatste keer :)
 
Ron schitterend, heel mooi resultaat!!
 
Het resultaat mag er zijn hoor ..... Geslaagd !
 
jammer dat het je laatste keer wordt in deze schaal, heb nog een paar leuke onderwerpen die misschien iets beter hanteerbaar zijn dan deze...

Spuitwerk ziet er goed uit..
 
Bedankt mannen voor de reacties.

@Beyond, Het is ook een leuke schaal dat zal ik niet ontkennen en heb zat kunstwerkjes gezien die niet voor de grotere modellen onderdoen dus daar lig het niet maar het zoooooo klein allemaal :)

@Silenoz, Zeg nooit nooit natuurlijk want misschien komt er ooit nog eens een model langs wat ik zeer interessant vind en dan zal ik heel misschien me er nog een keer aan wagen maar eerst deze maar eens afmaken.
 
Toch wel je medicatie ingenomen vanmorgen :laugh::laugh:

Pffff nog kleiner :O
 
hopelijk ga je je af en toe toch nog eens aan een 1/72 riskeren. Resultaat ziet er al goed uit.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan