Hoofdsponsor

1/24 Nissan Skyline 2000 GT-R (Fujimi)

Schaal 1/24 - 1/25

Juteke11

Well-known member
Registered
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
363
Volgend projectje vanuit frisse kelder bij dit hete weer.
Ik weet dat de velgen iets te breed zijn voor deze wagen maar het was mij vooral om de kleur te doen (alweer geen gewoon grijze velgen ;) )
Het is de eerste keer dat ik met een Candy Color gewerkt heb. In het begin had ik zo mijn twijfels maar is toch tamelijk geslaagd, vind ik.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
knap ;)
ik weet dat ik een tegendraads 'menneke' ben, maar bij deze vind ik de 'te brede' velgen weer passen :D
 
Geweldig echt er is maar 1 ding wat me wat tegensteekt en dat zal je niet snel zien in Europese uitvoeringen dat zijn de verbredingen deze hadden mee ik kleur gemogen reden hiervan als je deze beelden bekijkt zie je twee grote zwarte vlekken en dat vind ik persoonlijk niet zo mooi
Om even af te dwalen ik heb als eerste auto de voorganger ervan gehad een Datsun 510 ik ben nog steeds op zoek naar een schaalmodel ervan , heb er een de East African Safari uitvoering en ik denk dat ik het daar mee zal moeten doen
Hij bestond van Revell de " Bre " uitvoering maar die is nergens meer te vinden
Mooie build knap gedaan
Marc
 
Die verbredingen hadden idd iets lichter of zelfde kleur body mogen zijn.
Op foto komen ze donkerder over dan in werkelijkheid. Lesje voor de volgende keer :$
 
Maakt toch niks uit is maar hoe ik het zie he
wel een geweldige bouw , ik vind deze een zeer mooie wagen
Proficiat
Marc
 
Heb al gemerkt dat sommige builds beter tot hun recht komen op foto dan andere.
Merci voor de positieve commentaren.
Iedereen bouwt naar eigen goesting; en vooral voor het plezier; zijn modellen. :D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan