Laatst gewijzigd door Big Jim; 27-02-10 om 19:11
Groeten Big Jim, op de werkbank H.M. Armed Vessel “BOUNTY” van Sergal & "VAGABOND"cruiser a moteur
Erg leuk, zelf heb ik het ook ooit een geprobeerd (aan de hand van een boekje), maar bij mij is het toch nooit gelukt hoor.
Dit is iets wat ik altijd al fascinerend heb gevonden: hoe krijgt men zoiets in een fles? Het zal wel iets te maken hebben met plooien of zo....
Kan er dit iemand uitleggen?
Grtz,
Dominiek
Jean-Marie,dit vind ik zo mooi....ik noem dit altijd ,als ik dit zie.....Relikwien...dit is echt mooi....en ik denk dat daar ook veel uren aan besteed zijn...top..man
En ik ben ook erg benieuwt,hoe je zo iets prachtigs in een fles krijgt
Hier staat het ongelofelijk mooi uitgelegd.
Nieuwe pagina 1
Erik.
Grtz Erik.
Bezig aan een treintafel en hier en daar de diepvriezer uitladen.
Beter kon ik het niet uitleggen, is best leuk om eens te doen.
Groeten Big Jim, op de werkbank H.M. Armed Vessel “BOUNTY” van Sergal & "VAGABOND"cruiser a moteur
Dominiek, jaaaaa dat is de vraag he.Voor mij een weet.
Nee hoor. Is niet echt moeilijk. Je maakt eerst een blok model. Dan maak je zo dat je de masten kunt platleggen en de voorste bramgsteng maak je dusdanis lang dat je daar de masten als het ware mee omhoogtrekt als het geheel in de fles zit. Soms kunnen er wel 10 draadjes aan zitten. Ik heb er wel eens een paar gemaakt. Een voor op de haven in een 15 liter wiskey fles.Dus kon ik best aardig gaan detailleren. Schoeners worden het meeste gedaan in het flesje. Maar ook botters en schouwtjes. Die meestal voor de visserij.
Maar even voor Ward. Dit is wel een heel mooi exemplaar. Daar kun je trots op zijn.
Dat is een andere tak van modelbouw, enorm boeiend om dat te bekijken.
alsook de halfmodellen in een vitrinekastje, soort diorama.
Jean-Marie
'k Zal er niet aan durven beginnen, echt waar
Heeeeeeeel mooi
Groetjes
Ward
Wat je ook maak of doe,
voeg er steeds je ziel aan toe
Eventjes gekeken op link "nieuwe pagina1" , fantastisch.
je moet wel heel nuchter zijn om dit te verwezelijken.
groetjes
Ward
Wat je ook maak of doe,
ExCerCo
groetjes
ward
Wat je ook maak of doe,
Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op: