Hoofdsponsor

1/24 Nismo R34 GT-R (Tamiya)

Schaal 1/24 - 1/25

Juteke11

Well-known member
Registered
Lid geworden
18 okt 2015
Berichten
363
Volgend afgewerkt product tijdens deze warme dagen (Gelukkig bouwplek in frisse kelder :D )

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg


attachment.jpg
 
Zeer knap afgewerkt. Proficiat. Zo'n goudkleurige velgen vind ik maar niks, maar trek u daar maar niks van aan... dat ligt aan mij... ;)
 
Toch weeral fijne wagen , het gaat hier bij toch ook met een sneltrein vaart he
knap werk
Marc
 
Knap werk !!

@firewolf ... velgen in pink van the pink panther mss ? *just kidding*
 
Hey,

Indd, knap model van deze sportwagen.
Weer eentje voor in de kast...;)
 
@firewolf ... velgen in pink van the pink panther mss ? *just kidding*

Tsja, kijk, op sommige custom cars kan dat wel. Zou er zelf niet mee rondrijden. 't Is ook niet dat velgen sowieso zilverkleurig moeten zijn voor mij. Zwart, blauw, rood, ... kan allemaal wel op bepaalde (custom) modellen. Alleen die goudkleurige, mja, weet niet... heeft me nooit echt aangesproken.
 
Mijn beste Firewolf neem nu eender welke dure auto , Porsche , BMW , zelfs de Mercedes daar zijn de echte BBS velgen met gouden hart toch nog altijd het mooiste
EEn rode Porsche met gouden BBS velgen de kruisspaaktypes he wondermooi
Ik snap uw redenering van dit type velg wel hoor maar ik dacht dat zelfs bepaalde merken ze zo uitbrachten in bepaalde series he ik dacht Subaro
grt
Marc
 
smaken verschillen nu eenmaal
 
Oh firewolf .. ik was jou bekke aan het plagen.
Als ik naar de series van discovery of national geographic aan het kijken is ....... custom cars
In het begin denk ik soms .. oh .. nooooooo
maaar achteraf als wagen klaar is ... en op straat ga ...
dan zwijg ik en denk ... mss toch niet mis ...
en zoals sommigen hier zeggen ..... ..................................................
 
Cool !

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk
 
Heerlijk een R-34,heb die ook staan denk ik of een ouder type gebouwd.
Dertijd op playstation speelde ik steeds met deze wagen (excuus voor offtopic).
Wat Marc/coachke zegt vind ik nou ook wel mooi,een knappe velg van bbs met een gouden hart ;)
 
Oh firewolf .. ik was jou bekke aan het plagen.

I know, geen probleem.

Als ik naar de series van discovery of national geographic aan het kijken is ....... custom cars
In het begin denk ik soms .. oh .. nooooooo
maaar achteraf als wagen klaar is ... en op straat ga ...
dan zwijg ik en denk ... mss toch niet mis ...
en zoals sommigen hier zeggen ..... ..................................................

Yep, heb dikwijls zelfde gevoel. Maar sommigen, zoals bv een Chip Foose, zetten ook prachtige concepten neer.
 
Yep, heb dikwijls zelfde gevoel. Maar sommigen, zoals bv een Chip Foose, zetten ook prachtige concepten neer.


Fantom works, misfit garage, Fast 'n loud, American chopper, Diesel brothers, .......................................
 
Ook mijn favoriete programma's alhoewel Richard toch niet meer zo goed is met teveel andere zaken bezig
Marc
 
mooie en propere afwerking
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan