Hoofdsponsor

1/9 Bit&Pieces [WIP]

Ziet er in ieder geval beeldig uit , kijk uit naar het vervolg
 
Bedankt voor de reacties mannen.

Moet wel zeggen dat het geen roestbak op wielen word :)
 
Die kleuren zijn weer goed gekozen.
 
En weer een stapje verder.

66bc3e00b42922e29daf7b2007e5f414.jpg


Before and after :)
aaa0aee4816f50ae78ccde3b86365607.jpg
 
Laatst bewerkt:
Lelijk, euh mooi, alleh, mooi verweerde motor... eentje op zoek naar TLC...
 
Uhhh bedankt Silenoz?:laugh:

Wat onderdelen erop gezet zodat ik ze kan verouderen met een klein beetje roest en de rest viezigheid en stof.

872e1deb975c5922277397b1f816b76e.jpg
 
Prachtig project Ron, ik hou wel van dit soort verweringen.
 
Bedankt Roy. Ik ben er zelf ook wel tevreden over het is net genoeg vervuild. Nu nog bedenken hoe ik de spatborden precies gaat aanpakken.
 
Fijn gebracht en beloofd weeral.
 
Beste Ron dit kan echt niet beter , Oldieman zijn zoon restaureert hele oude bromfietsen en als ik zie hoe die binnenkomen wel dan is de vergelijking enorm
Inderdaad zo ziet verweerd aluminium eruit dit heb je prachtig gedaan
Marc
 
Hopla... van 'dun' plaatwerk naar 'dik' plaatwerk...:huh:

Ik vond dat dunne ontwerp mooier maar ach, ook met deze bits & pieces
ontstaat alweer een fraai model ! :)

vette groeten ;)
 
Niets zo veranderlijk als een mens Peter :) nee maar het plaatje klopte bij mij niet op een of andere manier dus dan maar een andere route om iets van deze lijmbom te maken.
 
Momentje van niet zulke niet erg nette kerst gedachten over vrede op aarde en meer van die zooi :@

OK eigen schuld uiteraard, met weg zetten van mijn notebook trok ik met de stroomkabel de Harley van de tafel met als resultaat een niet echt erg zachte landing op het laminaat met als resultaat voorvork losgebroken en gedeeltelijk gebroken, frame aan de achterzijde gebroken en schade aan de spatborden. Dus einde oefening en hij verdwijnt in de doos met spareparts en heel misschien dat ik ooit eens nog een poging waag om hem te herstellen maar gezien de schade zal het wel bij denken blijven :(

90824531511165b01fe953f429c9270d.jpg
 
Jammer maar perfect begrijpbaar, alhoewel de breuken er toch nog zo slecht niet uit zien Ron, misschien nog een poging?
 
Tja het is inderdaad jammer :( Maar zo zie je maar weer dat je beter een berg rommel opje werkplek kan hebben dan was hij misschien ergens achter blijven hangen. Het enige positieve is dat het kitje niet duur was aangeschaft maar blijf zonde.

Erwin de schade aan de voorvork is het moeilijks om te repareren, maar eerst maar even opzij gelegen en kijken er volgend jaar wel weer naar of het te redden is.
 
Dat is echt jammer.
De titel blijft wel juist natuurlijk :sleep:
Vond hem in ieder geval knap en spijtig dat we het eindresultaat moeten missen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan