Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/9 Bit&Pieces [WIP] - Pagina 2
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 16 t/m 23 van 23

Discussie: Bit&Pieces [WIP]

Standaard

Heel miniem veranderd, zelfs op deze foto is het haast niet te zien en lijkt het of de hoek van de foto het verschil maakt
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Inderdaad Aris de hoek vertekend iets maar verschil is wel duidelijk zichtbaar als ze naast elkaar staan, maar het is precies hoe ik het in gedachte had. Nu weer nadenken hoe ik de volgende onderdelen ga aanpakken

Standaard

Ondanks de warmte toch nog wat gedaan ook al duur het 20x zolang als normaal

De tank heeft zijn basis vorm gekregen, van boven naar beneden, Eerst weer een mal van karton en deze op een plastic gezet daarna de vorm erin geschuurd en plastic strips aangebracht voor de breedte van de tank. Daarna op een grof stuk schuurpapier en met een soort legoblokje om de tank goed haaks te schuren. Na wat schuur plezier twee tankhelften die perfect in het frame vallen.

Even voor het idee de twee delen in het frame gefrommeld. Ik vind het toch net iets te smal dus ga er nog een laag opzetten denk ik en daarna de scherpe hoeken afronden zodat je het idee krijg van een echt oude Harley tank.

Standaard

Weer de moeite wat je aan het doen bent Ron en volg al ken ik van motors niets.

Standaard

Lijkt er op dat je hier weer serieus veel tijd en werk zal insteken.
    Mooie benzinetank geworden en zo een early biesje er op zou het hem zeker doen.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Bedankt mannen voor de reacties.

Erwin de tank is nog niet gereed ik wilde hem eerst zo strak mogelijk passend in het frame hebben. De bedoeling is dat hij nog iets bol word weet wel hoe het te doen maar zit nog te denken in welke mate. Wat de bies betreft ja zal hem zeker niet mistaan en misschien komt die erop maar heb nu een ander idee gedachte maar moet die eerst uitproberen op een test stukje.

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Bewondering Ron , voor het werk dat je in deze bezine-tank steekt , kan niet anders dan helemaal goed komen.

Standaard

Knap werkje , ziet er mooi uit
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten