Hoofdsponsor

1/48 Skaven Pestilens (Warhammer)

Debart

Well-known member
Registered
Lid geworden
10 okt 2010
Berichten
5.796
Skaven Pestilens start collecting.

Ik ga met deze start collecting beginnen, en ga 1x in de week na de workshop bij mij om de hoek waar ze gezamelijk bouwen en schilderen, zo hoop ik wat te leren, heb de figuurtjes al gelijmd en met primer gespoten, nu het schilderen, heb een houder ( in bruikleen tot ze binnen zijn )voor de figuurtjes en een schraper, werkt perfect.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bart kameraad ik wens je van harte veel en succes met je nieuwe vorm van modelbouw , ik weet dat het bij jou in goede banen zal geleid worden
Suc6 makker
Marc
 
Succes Bart , komt in jouw handen volledig goed !
 
succes en veel plezier in deze.
 
Een workshop bij je om de hoek dat is nog eens mooi.
Je zal er altijd wel wat van opsteken dat je kan meenemen naar je andere bouw projecten.
veel plezier en schilder amusement.
 
Bedankt mannen voor de aanmoedigingen, marc, dat is een hele goede uitkomst voor mij daarom doe ik dat ook om het onder de knie te krijgen.
 
Lekker zo om de hoek, heel veel plezier
 
Aris bedankt, komt mooi uit, zal nu wel goed komen.
 
Hoi, wat bezig geweest met de figuurtjes, het gaat goed, een paar zover klaar dat ik ze alleen nog moet drybrushen, ben er zelf tevreden over, gisteren voor het eerst na de workshop geweest, zal ik wel meer zijn nu.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
De poppetjes zijn klaar, nu zijn de 2 andere dingen aan de beurt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Leuk !! ik zou er niet tegen willen vechten :P
 
Veel succes Bart,zo te zien gaat het u goed af...!!!

Grtz yves,
 
Hoi yves, bedankt, het gaat goed.
 
Goed bezig Bart.
Indien ik een tip mag geven: gebruik een donkere wash om wat meer diepte te brengen in o.a. de kleding van die figuren, zal ze meer levendig maken.
 
Hoi Erwin, wordt aan gewerkt, ben nu met 1 van de 2 karren bezig, wil het zogenaamde hout nog drijbrushen en de ijzeren plaatjes en de steen ook, heb het al met shade behandeld.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Bart het spreekt me niks aan , maar het zijn wel mooie kunstwerkjes , je bent weer als altijd goed bezig
Ben dinsdag nog in Breda geweest en daar was een winkeltje van die mannetjes er is wel wat van te koop he
knap gedaan
Marc
 
Bedankt mannen, bij mij om de hoek ook zit daar regelmatig te schilderen met een groepje.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan