Hoofdsponsor

1/48 Skaven Pestilens (Warhammer)

ik heb het gevoel dat je beter wordt in het schilderen Bart, Je werk oogt in ieder geval realistischer dan vroeger.
En het zit inderdaad vaak in een wash of een brush die het hem net doet.
Veel succes en plezier nog met je figuur schilderen.
 
Het gaat een heel stuk beter, scheelt veel als je in een groep schildert, je leert wel bij.
 
Heel leuk onderwerp en het ziet er goed uit ook !

Mooi ook dat je in een groep werkt. Direct zien en leren van anderen
en de live feedback maakt het leerproces leuker en vlotter :)

veel plezier Bart eNseHX.gif
 
Hout is mooi gedaan en het geheel tuig is knap aan het worden.
 
Bart , zo te zien ben je vlijtig en lekker bezig , knap hoor :)
 
Bedankt mannen, dat motiveert wel.
 
Het eerste gedeelte van de Plague Furnace is klaar, nu het andere gedeelte van de Plague Furnace.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er steeds pijnlijker uit, maar wel mooi
 
Aris, bedankt voor de leuke reactie.
 
Een gedeelte van de Plague Furnace geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg

Nu ga ik dit schilderen.

attachment.jpg
 
Een gedeelte van de Plague Furnace geschilderd.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
De Plague Furnace is klaar, nu is de andere aan de beurt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Aris, bedankt voor de leuke reactie.
 
wat een speciaal karretje! mooi in elkaar gestoken :D
 
Beste Bart die rare dingen zijn mijn ding echt niet , maar ………. ze zijn prachtig gebouwd en geschilderd en dat vind ik nu wel prachtig
Proficiat doe zo verder
grt
Marc
 
Moet er nog 1 maken maar die doe ik in de workshop, bedankt voor de reactie's, ga thuis met de La Reale De France verder.
 
Heb tot hiertoe weinig gereageerd omdat ik niet goed wist hoe of wat dit zou worden.
Ik besef ten volle dat dit wargaming en fantasie is maar volgens mij kun je deze toch nog wat opwaarderen en zo net iets beter overkomen dan bij een gewone bouw.

1: de stenen boog zou volgens mij kunnen genieten van een meer uitgesproken wash tussen de stenen.

2: de bol met aanhangsel herken ik nu als waarschijnlijk een brandende bol die gelanceerd wordt vanaf de furnace.
Momenteel is de vlammende staart geschilderd in simpel roodbruin maar je zou die veel meer kunnen doen uitkomen indien je echt de kleuren van vlammen zou nabootsen. Wit tot felgeel juist achter de bol, oranje/rode vlammen op de uitstekende punten, rood/diepbruin tot donkergrijs/zwart bij het einde van de staart om het rookeffect weer te geven.

3: meer donkere wash in het hout om de nerven weer te geven zowel bij de katapult als op de wielen.

Is maar een tip natuurlijk en meer bedoeld om een dergelijk bouwwerk beter te doen uitkomen dan dit te gebruiken bij wargaming waar het minder op details op aan komt. (en hier wil ik niemand met voor het hoofd stoten!)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan