Hoofdsponsor

1/35 An old Hotrod Garage 1/24 [wip]

Beste vrienden het einde van een mooi leerrijk en zeer prettig projectje is nabij dit zijn de laatste beelden van mijn " Old Hotrod Garage "
Kleine verbeteringen zijn nog aangebracht zoals een mooie kader rond het dio , een zelfgemaakt vuilnistonnetje met vuile vodden en gebruikt papier en vuiligheid , een klein olievaatje zelf gemaakt met een stukje buis en koperdraad errond
Voor mij persoonlijk is het mooi goed gelukt dio of vignette ben er tevreden over , als er misschien langs jullie kant nog enkele zaken zijn die niet correct zijn of verbeteringen hoor ik het graag


[


Dank op voorhand


attachment.jpg


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Marc, proficiat, een prachtige realisatie, zelfs een klein kunstwerk
 
Wow Torro dank u leuke reactie hoor , het leuke eraan was dat ik buiten de twee olievaten en het gras niks gekocht heb . Het is te zeggen verf moet je altijd kopen voor andere zaken maar ik wil zeggen dat het meeste materiaal dat ik gebruikt heb gewoon in huis te vinden is of was
Marc
 
Heel knap en er is goed over nagedacht.Een afvalemmer met vodden,je moet er maar opkomen.Soms denk ik eraan ook zoiets te bouwen voor de t ford maar dan is er misschien wel een nadeel die heeft schaal 1/16 dus die zal dan wel veel plaats vragen.
Marc S
 
Ik wil altijd komen helpen maar Marc denk eraan dat alles op schaal zal zijn en veel plaats zal innemen daarom ik op kleine schaal zulke projectjes maak
Dank u voor uw reactie
Marc
 
Leuk diorama geworden mag je best wel trots op zijn.

Twee kleine puntjes :) als de hotrod niet vast staat zal ik hem een cm naar achteren plaatsen want nu vind ik het net of hij van het grondplaatje val. Misschien de graspollen een bruinig kleurtje geven, kijk eens naar buiten hoe het gras er nu uit ziet hier in elk geval ver van groen op het moment :)
 
Netjes gedaan... was heel leuk om alles te volgen eigenlijk.
ivm positionering wagen .. ik sluit mij aan bij ron. Misschien meer dichter bij de pompen ?
Of mocht je nog zin hebben ... een ratrod bouwen en recht tegenover garagepoort positioneren ?
Voor de rest .. pico bello werk !!!
je mag het wel naar de volgende ledendag brengen en kan iedereen het met hun eigen ogen zien
 
De auto heb ik er gezet om foto's te kunnen nemen zodanig dat je alles goed kan zien , ik kan hem zetten waar ik wil
Nu ben ik op zoek naar een Ford t pick-up hij bestaat maar kan hem in de lage landen niet vinden misschien in Mol in september met wat geluk he
Anders word het bestellen in het buitenland
Ron , Gonsken bedankt voor jullie reactie
Marc
 
Zeer knap diorama geworden. Proficiat. Hier kan ik nog veel van leren.
 
Heel knap werkje en ben onder de indruk Marc top.
 
Marc een heel mooi kunstwerkje geworden
 
Je hebt dat heel goed gedaan Marc, proficiat.
Dat afvalbakje is heel goed gevonden en brengt net dat tikkeltje meer waar velen naar op zoek zijn.
Anderszijds, als ik het zou bekijken als een model in een wedstrijd, zou ik toch nog wel enkele opmerkingen ter verbetering willen maken, iets om mee te nemen naar een volgende bouw maar daar spreken we later wel eens over als we het "live" zien.
 
Wow dat ik dit mag horen van iemand als Erwin doet me blozen bedankt Erwin
Voor mij is het niet mee te doen aan wedstrijden of dergelijks maar verbeteren daar ben ik altijd voor te vinden hoor
grt
Marc
 
Als iedereen deze topic bekeken heeft mag hij afgesloten worden
grt
Marc
 
Hey,

Marc, inderdaad, ik zat dit ook te denken als Erwin, doe maar eens mee aan een wedstrijd met dat. Zeker weten dat het bekijks zal hebben en mogelijk een prijs zal winnen wegens erg origineel. Je details zijn goed en je hebt je aan de 'werkelijkheid' gehouden, da's heel goed.
Voor de auto zou ik inderdaad deze verplaatsen, meer naar het midden van je dio, daar er meer balans zal zijn dan. Plaats hem ook eens andersom, wie weet komt er meer dynamiek naar voor, je ziet het wel.
Knappe bouw Marcske…. :)
 
Swaken dit had ik niet verwacht meedoen aan een wedstrijd daar zal ik eerst eens goed over slapen , kleinere beurs misschien wie weet
In ieder geval bedankt voor uw reactie
grt
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan