Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
OOOPS...SORRY (schaal 1/72)
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: OOOPS...SORRY (schaal 1/72)

Goede topic beantwoorder

Standaard OOOPS...SORRY (schaal 1/72)

Enkele dagen geleden kreeg ik een idee voor een diorama met de Luchs die ik nu aan het bouwen ben. Het zal bestaan uit 2 kleine aparte diorama's die samenhoren maar die in mijn geval beter te bouwen zijn omdat het anders te groot zal worden.

Het plan is om op het ene deel de Luchs te plaatsen met een ontbrekend wiel en op het andere deel iets anders dat kapot is gegaan doordat het wiel er tegen is gerold. M'n eerste idee was een vliegtuig op een startbaan met een kapot landingsgestel maar daar ben ik nog niet uit. Het kan evengoed een voertuig of een gebouw zijn.

Er is nog tijd om er over te denken en te luisteren naar mensen die eventueel tips kunnen geven. Het gaat om een What-If diorama dus alles is mogelijk mits het schaal 1/72 is uiteraard.

De bouw van de Luchs kan je via onderstaande link volgen en als die klaar is begin ik met het dioramagedeelte:

http://www.modelbouwen.be/threads/16...A2-What-if-wip

Goede topic beantwoorder

Standaard

Voor het gemak van werken eens een lijstje gemaakt met wat allemaal moet gebeuren.

'Tweede model' bepalen/bestellen (vliegtuig? ufo? voertuig? gebouw?)
    Luchs OOB bouwen
    Camo spuiten op de Luchs
    Luchs licht weatheren
    Luchs vernissen
    Ondergrond Luchs maken (grasvlakte met een paar struiken)
    Bunker bouwen
    Bunker spuiten
    Bunker weatheren
    Bunker vernissen
    Groentetuin rond de bunker maken
    Foto's maken
    Laatst gewijzigd door MrArtex; 28-06-18 om 14:10

Goede topic beantwoorder

Standaard

Voor het tweede deel van het diorama zal ik een oude bunker gebruiken met rond die bunker een volkstuintje. Het geheel dan zo plaatsen dat het wiel door de groenten is gerold. Lijkt me wel haalbaar en makkelijk te maken.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten