Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Vw T1 Samba Bus [wip] einddatum 21-7-2018

Met nog minder als 24 uur te gaan, staan deze werkzaam heden mij nog te wachten.
Blauw spuiten
Blanke lak spuiten
Decals plaatsen
Chrome delen plaatsen
Wielen monteren
Bumpers plaatsen
Knipperlichten ed in rood of orange brengen
Raamlijsten schilderen en nog eens afwerken met een blanke lak.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

Ik weet zelf ook wel dat gaat mij niet lukken, maar aangezien ik de laatste actieve bouwer ben, in deze groepsbouw.
Ga ik door tot vanavond en maak gebruik van de tijd die rest.

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad veel succes en laat je niet opjagen door de tijdslimiet... haastige spoed...
 
Succes, maar zoals hierboven gezegd, liever een mooi model buiten de deadline, dan een afgeraggeld erbinnen...
 
Nee ik denk ook niet dat iemand nog verwacht had dat het zou lukken. En als ik wel gehaast had, dan was het alsnog misgelopen, vanavond kwam ik met een vochtige tisseu tegen de blauwe lak, en die alsnog verdween. Dus vanavond om 21.00 nogmaals gespoten. Dus decals en al die zaken had ik niet kunnen plakken, zelfs in de blanke lak zetten met nog natte verf vind ik niet echt een succes
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nee ik denk inderdaad dat niemand realistisch had gedacht dat dit zou gaan lukken op deze korte termijn van de laatste week. Maar het was hoe dan ook een gedurfd project... erg ver gekomen, vind ik!
 
Dank je wel en alle anderen, bij de laatste aanmoedigingen ook. Ik ga wel gewoon verder met afbouwen met het concept zoals ik begonnen ben en de regels zijn /waren.
 
Zo ga ik het bij de Gaz ook doen, met als enige uitzondering de twee scharnieren die ik zal frezen en machinaal uitboren. Voor de rest zal ook ik hetzelfde plan volgen.

Het is gewoon (vind ik, en vonden anderen) een erg prettig concept. Je schiet er ook eens lekker mee op, voor de verandering (voor mij althans).
 
Ach is jammer maar beter een net model waarvan je plezier heb
 
maakt toch niet uit he Aris het was maar een spielerij , nu kan je rustig verder werken
Ben zeer nieuwsgierig naar de afwerking
En even ter info maar er zijn vele echte carrosseriebedrijven die nat in nat spuiten dat wil zeggen als de kleur nog nat is er direct de vernis laag op spuiten voordeel is dat niet meer moet geschuurd worden tussen lak en vernis , maar tegenwoordig voor het milieu word de kleurlaag op water gedragen basis gespoten alleen de vernis is nog die met echte thinner verdund
Ik kijk al uit naar het vervolg hier
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan