Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/32 Ford coupe 34 [wip] - Pagina 3
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 31 t/m 42 van 42

Discussie: Ford coupe 34 [wip]

Standaard

Knap autotje heel veel succes met de dio
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Kan het zijn dat bij laatste foto's de body links niet te goed aansluit met chassis?
    De laklaag is om u eigen in te spiegelen.
    Benieuwd naar de dio.

Standaard

Klopt inderdaad had het niet gezien omdat hij zo klein is ( 1/32 ) , het moet daar terug gelost zijn zal proberen het te repareren
    Dank u
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Goede topic beantwoorder

Standaard

Super mooi gespoten, ik wou dat ik het ook zo kon. Het lijkt me een mooie aanwinst voor je vitrinekast.

Standaard

Dank u Alain , wel het is vrij eenvoudig om iets zo blinkend te krijgen het is gewoon een kwestie van het te doen en gemakkelijk ? Ja iedereen kan dat gewoon , een klein beetje oefenen
    Nu weet ik wel dat dit soort auto's een hele klein deel is van onze modelbouw hier op ons forum daarom zal ik er nooit veel over uitweiden maar voor mij is het wel een must
    Grt
    Marc

Standaard

Mooi werk Marc en ben erg benieuwd naar vervolg.

Standaard

Ja beste vrienden het diotje komt er nog maar op dit moment heb ik geen fantasy of visie hoe het moet komen , het is net of mijn kop is leeg ik zit uren te staren naar een kunststof plaatje en krijg niks klaar , bekijk honderden beelden op het internet , bekijk al mijn boeken maar het idee komt niet naar boven dus wat geduld
    Marc

Standaard

het wel al zeer mooi

Standaard

Marc, als het niet wil vlotten moet je het simpel houden.
    Het is een soort hot rod en dus past ie zeker goed bij een Amerikaans café uit die tijd, zoiets waar men je kwam bedienen op rolschaatsen of zo.
    Zoek gewoon een foto via google en print deze. Plaats daarna de foto achter je model als achtergrond. Je zal er je ogen niet van kunnen afhouden en de ideeën zullen wel komen om het uit te werken.
    Doen ze het niet? Geen probleem, hou gewoon de foto als achtergrond en bouw een simpele betonparking als basis al dan niet met parkeerlijnen. Let op, het moet niet altijd rechthoekig zijn hé, een halfronde vignette mag/kan ook.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Goede topic beantwoorder

Standaard

Als het met de manier van Erwin niet wil lukken dan zet je alles aan de kant en begin je met iets die helemaal niets met modelbouw te maken heeft. Ineens zal er dan een idee in je hoofd beginnen groeien.

Standaard

Erwin , Alain dank u voor uw meedenken , ja ik wilde zoiets in die aard maken maar het vlot niet zo best , voorbeelden genoeg hoor het zal meer zo een kleine hotrod garage worden
    Ik wilde eerst een oude remschijf gebruiken mooi schilderen maar 1/32 is te groot om op de remplek te komen , komt wel goed mannen ineens zal er wel iets te binnen schieten
    Thanks
    marc

Standaard

Heb hem gisteren in het echt gezien en ik vind hem prachtig,zeker wat de kleuren betreft.
    Marc S

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten