Hoofdsponsor

1/32 Ford coupe 34 [wip]

Beste Ron daar had ik ook aan gedacht maar dan kon ik zeer slecht aan de zijpanelen om die te schilderen
Daarom heb ik voor deze manier gekozen maar geen nood vanavond zal hij weer hersteld zijn
Thanks voor het medeleven
Marc
 
beste kameraden na een weekje van ongelukjes ben ik er toch weer terug met het Fordje
Door mijn eigen stommiteiten zat ik met een zelfgemaakte kleur te kort dus ik wilde opnieuw het bodyke schilderen en van het 1 kwam het ander daar een stukje verf af ginder een krasje en het werd alsmaar erger en erger zodat ik genoodzaakt was alles terug opnieuw te doen en nu sta ik er terug met nieuwe zelfgemaakte kleuren , hier en daar een klein onherstelbaar foutje maar dat neem ik er nu wel bij
Tenslotte zijn het kitjes die bijna niet meer te vinden zijn
Ben nu wel tevreden , nu kan ik hem afmaken en aan mijn vignette denken

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik ga nu verder werken en kom later terug met meer nieuws
Marc
 
Mooie kleuren en glans,komt helemaal goed.
Marc S
 
Nou die spettert inderdaad van mijn scherm af,
 
Speciaal in ieder geval wel mooi.
 
Heren bedankt voor de reactie , de Ford is nu toch zo goed als af
Marc
 
Beste collega's na alle miserie ( deels te wijten aan mezelf ) ben ik toch tot een redelijk resultaat gekomen , de rod is mooi alhoewel er toch nog vele foutjes in zitten door het herhaaldelijk primeren en schuren maar zoals jullie zelf kunnen zien valt het allemaal mee
Nu deze is af en ga ik verder met het dio ervan ik weet alleen nog niet hoe of wat maar dat zal ik ten alle tijden laten weten
De laatste beelden

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo dat was het
grt
Marc
 
Leuk Fordje geworden Coachke.

Niet iets waar jij wat aan kan doen maar ik vraag me vaak af waarom de fabrikanten van velgen altijd vergeten om twee velgen van de vier velgen in spiegelbeeld te maken om het wat duidelijker te maken nu staan de spaken deze richting > en aan andere kant zo < Rare jongens die Japanners :)
 
Ja dat is waar Ron voor zover ik weet bestaan er maar enkele velgen die een richting hebben
Dank u voor uw reactie
Marc
 
Knap autotje heel veel succes met de dio
 
Kan het zijn dat bij laatste foto's de body links niet te goed aansluit met chassis?
De laklaag is om u eigen in te spiegelen.
Benieuwd naar de dio.
 
Klopt inderdaad had het niet gezien omdat hij zo klein is ( 1/32 ) , het moet daar terug gelost zijn zal proberen het te repareren
Dank u
Marc
 
Super mooi gespoten, ik wou dat ik het ook zo kon. Het lijkt me een mooie aanwinst voor je vitrinekast.
 
Dank u Alain , wel het is vrij eenvoudig om iets zo blinkend te krijgen het is gewoon een kwestie van het te doen en gemakkelijk ? Ja iedereen kan dat gewoon , een klein beetje oefenen
Nu weet ik wel dat dit soort auto's een hele klein deel is van onze modelbouw hier op ons forum daarom zal ik er nooit veel over uitweiden maar voor mij is het wel een must
Grt
Marc
 
Mooi werk Marc en ben erg benieuwd naar vervolg.
 
Ja beste vrienden het diotje komt er nog maar op dit moment heb ik geen fantasy of visie hoe het moet komen , het is net of mijn kop is leeg ik zit uren te staren naar een kunststof plaatje en krijg niks klaar , bekijk honderden beelden op het internet , bekijk al mijn boeken maar het idee komt niet naar boven dus wat geduld
Marc
 
Marc, als het niet wil vlotten moet je het simpel houden.
Het is een soort hot rod en dus past ie zeker goed bij een Amerikaans café uit die tijd, zoiets waar men je kwam bedienen op rolschaatsen of zo.
Zoek gewoon een foto via google en print deze. Plaats daarna de foto achter je model als achtergrond. Je zal er je ogen niet van kunnen afhouden en de ideeën zullen wel komen om het uit te werken.
Doen ze het niet? Geen probleem, hou gewoon de foto als achtergrond en bouw een simpele betonparking als basis al dan niet met parkeerlijnen. Let op, het moet niet altijd rechthoekig zijn hé, een halfronde vignette mag/kan ook.
 
Als het met de manier van Erwin niet wil lukken dan zet je alles aan de kant en begin je met iets die helemaal niets met modelbouw te maken heeft. Ineens zal er dan een idee in je hoofd beginnen groeien.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan