Hoofdsponsor

1/24 Fire Blitz [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik volg weeral met grote ogen om te kijken wat hier gebeurt , altijd interessant voor mezelf he
Marc
 
Nog aan het stoeien met de cabine die steeds tegenwerk :( en ondertussen voor de derde keer in elkaar word gezet.
Ik wil wel de panellines voor 99% goed hebben en als dat niet lukt heeft het geen zin om verder aan dit model te werken.

een van de problemen die ik tegen kwam omdat de raamstijlen verbogen waren, dus gedeelte voor gedeelte verwarmen plakken. Ook zijn de strips te zien die aan de binnenzijde zitten om alles vlak te krijgen.
d0174f7d2024d1bd528ab61749d46f42.jpg

Stand tot nu toe alleen de deur moet er nog een keer uit om hem nog wat beter te plaatsen.
092bb7ed5fda4306eb4949acfedbccd8.jpg

Ik zag op de foto dat de motorkap nog net niet goed in het midden zit dus een nog proberen om deze 0,5mm te verplaatsen.
b653a84d0966af0d9be33de5c7576b58.jpg

Als alles in elkaar steekt alles kaal schuren en een nieuw laagje primer geven om te checken of de panellines naar mijn zijn.
 
Ziet er al beter uit, misschien als versteviging voor de raamstijlen, eerst de ruiten monteren? wel helemaal in de tape, Om te voorkomen wat er dan mis kan gaan na eenmaal gespoten te hebben. Zou zonde zijn als dan de panellines toch verplaatsen
 
Inderdaad een lelijke opening aan het portier, geduld werkje om dat goed te krijgen.
 
Helaas bracht de laatste poging om de panelines goed te krijgen ook geen echte verbetering op en had weer wat nieuwe probleempjes na de aanpassingen. Dus ik ga er verder geen energie in steken en mag dit op slot of verwijderd worden.
 
Jammer Ron, ik hoopte het voor u dat het lukte.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan