Hoofdsponsor

1/35 Vespa in het veld (Diopark)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
6.267
Omdat ik af en toe niet verder kon met de Nomad (droog tijden) heb ik dit 1/35 scootertje van Diopark in elkaar gezet. Het is een leuk gedetailleerd kitje met motorblokje ook al heb ik deze weer zo snel mogelijk verstopt :) en wat PE en als extra een helmpje erbij dus al met al een leuk kitje maar alleen zo klein :tongue:
De bedoeling is om er een kleurig vignette van te maken en neeeee geen roest.

Ik zie nog een enkel dingetje wat wat aandacht mag hebben maar dat krijg met deze foto`s dat het scoortertje zo groot is als een jumbo jet :laugh:

655650c438bc8e1d4031288e2f0b866a.jpg

bb26a7973b46d646fb6b8dd8fb74080d.jpg

449d3b0f504b9317b905c15d40e0ed21.jpg

Het houtwerk moet nog wat beschadigd worden en een houtnerf krijgen, ik was weer eens te vlot :$
a7a8c97ee361a9731f46790df7a8fd79.jpg
 
Leuk en eens iets anders.
Nog een rem en gaskabeltje voorzien?
 
Kan Erwin als ze in het echt niet via de binnenkant van het stuur zaten dus uit het zicht :)

my+old+vbb150.jpg
 
Ron, succes met de vespa, wel klein.
 
Goed dat er zoiets als photo etch is. Om een detail als het Vespa-logo scherp te krijgen, is er (vooralsnog) simpelweg geen andere methode.

Leuk projectje, ter afwisseling.
 
Geweldig , heb nooit het bestaan ervan geweten
Fantastisch , heb het altijd een sympathieke Vespa ( wesp in het Vlaams ) gevonden , was wel gevaarlijk om mee te rijden als het regende verder een reuze scooter om te toeren
Marc
 
Leutige bromfiets .
Jij gaat dit ferm maken Ron en kijk er naar uit want ben geen moto fan maar een vespa is tof gerief.
 
Mooi, maar bij de titel dacht ik aan de Franse parachutisten scooter.
Net PE-werk.

Peter
 
Heel leuk die Vespa's, een venijnige naam voor zo'n vrolijk ogende tweewieler :D

Tof modelletje, ben benieuwd naar de kleurtjes..

Si diverta (veel plezier):D
 
Thnks heren (een beetje laat)

Scootertje is gespoten een hoop gedoe met twee druppels verf om het beestje te spuiten :)

Dit was het plan rood en wit maar na er een tijdje naar gekeken te hebben vond ik de combinatie wel mooi maar werkte niet echt op dat kleine scootertje dus in de Dasty.
5bf3b91b84e4a4c38a93f110e331b8b7.jpg


Dus voor geel en wit gekozen dat werkte perfect voor me. Nog een paar dingen bijtippen zag ik en dan de laatste details schilderen.
09a709bf19a652cce89d5479fe649feb.jpg

d3c46bced78eb954a8131130eb0fccbf.jpg

Ook een start gemaakt met het bodemplaatje. Ik zit nu alleen te denken zal ik die graspollen overspuiten.
c200161f07d848099f1fa31428088121.jpg
 
Mooi Ron en een toffe ondergrond.
Ik zou eerst de aarde in de gewenste kleur zetten en dan beslissen over de graspollen.
Maar is mijn persoonlijk idee he.
 
Kan Pascal hierin volgen en denk dat overspuiten dan niet meer zal nodig zijn.
 
Bedankt voor het meedenken.

De ondergrond is gespoten in XF57 BUFF dat is een zandkleur en word op de foto niet echt goed weer geven, zeg maar slecht :) Wat nu nog open is word nog beplant met wat kleurrijk spul.
 
Helemaal eens met jouw kleurkeuze ! en zo te horen komt de rest ook dik in orde...

Erg leuk zo'n klein maar fijn projectje :D (zou ik ook eens moeten doen)

Vespaans groetje ;)
 
Goed te zien dat je na de eerste poging en ontevredenheid over kleur het gewoon nog een keer probeert. De aanhouder wint.
 
Thnks Peter en Roy.

Inderdaad peter dit soort mini projectjes zijn best leuk om tussen door te doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan