Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw T Ford 1/16 [DONE] startdatum 24-05-18

Dat is vervelend als er een hoop ellende aan is, geduld doet wonderen Aris.
 
Aris ik had het ook al gemarkt bij het kitje van Oldieman en daar is alle ( goud ) chroom ook afgedaan
Succes ermee
Marc
 
Gewoon geduld en het is toch te warm om te spuiten, de ruit waar mijn afzuigcabine naast staat brandt de zon de hele dag op.
 
Gezien het aantal verschillende kleuren zover mogelijk in elkaar gezet en ermee rekening houdend dat er verder nog iets geplaatst moet worden. Is dit de voorlopige tussenstand, alle delen die aan de autozitten en wat mat zwart of glimmend zwart moet zijn, spuit ik zwart. Het nuance verschil maak ik met blanke lak.
De andere parts die uit meerdere delen bestaan zijn tot een geheel gebracht. Wat als zelfstandig deel gemonteerd word, is ook spuit klaar gemaakt. Dit staat op de planning om morgen aan te beginnen

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ziet er goed uit Aris, je hebt flink wat werk verzet.
 
Wordt een mooie ford Aris, al een mooi begin.
 
Mooi en is een groter uitdaging dan je zou denken zo te zien .
 
Roy, Bart en Pascal, dank voor de complimenten.
 
Nog 5 volle dagen om deze af te werken Aris, hopelijk gaat het goed vooruit.
 
Een update, vandaag in de glimmende lak gespoten en de laatste decals gekleefd. Morgen helemaal in de glanslak, verwacht ik. Heel wonderbaarlijk, met de kleuren zoals aanbevolen, hoe weinig brons er is. De ontchroomde delen, kleef ik de volgende keer direct met een CA lijm. Andere delen zoals de assen/wielen zijn in de kit al uitgevoerd als te zwak om de constructie te dragen.
De radiator en ombouw en onderstel/vering is op de tekening niet goed aan gegeven. Anders als op de tekening past de zooi ook niet, tenzij je volledig van uit scratch gaat.

Foto's zullen ws ook de eindfoto's zijn.
 
Klinkt positief in elk geval :laugh:

Ben benieuwd, hoe dan ook.
 
Morgen de laatste dag... succes met de zwaarste loodjes!
 
Lijkt wel voorbij gevlogen, maar ik denk dat ik het ga halen, morgen alleen de ruiten nog plaatsen en de foto's maken
 
Mijn T ford is gereed, vandaag dan de ruiten. Een aantal dingen zoals de wielbevestiging waren veel te zwak om de auto te dragen.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Keurig model geworden Aris... een ding vraag ik me af, ik denk dat die lampbehuizingen ook messing waren.

Gefeliciteerd met het tijdig behalen van de eindstreep, dat was alweer even niet meer gebeurd tijdens de groepsbouw. Ik zet een foto in de hall of fame.
 
Leuk model geworden Aris
 
Roy en Ron, dank voor de complimenten

@ Roy, de 4 die nu brons zijn moesten volgens het kleuren schema het goud zijn. De 2 zilveren moesten echt naar verzilverd toe, ook op de box staan die 2 in zilver. Hetzelfde idee had ik ook met het koffertje op de linker trede plank.
 
Niceeeee , ziet er goed uit en bovenal ...just in time ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan