Hoofdsponsor

Anders / onbekend Citroën H "Calvados" [DONE]

Erwin

V.I.P.
V.I.P.
Lid geworden
5 feb 2009
Berichten
10.341
Alvorens naar Normandië te vertrekken moet ik nog een kitje bouwen van een papieren Citroën H.
Speciaal want dit model werd bewerkt en opgemaakt door een lid van mijn club aan de hand van een etiket welke op een fles calvados staat.

Het model zal, na afwerking, mee de trip maken naar Normandië en zal aan "mijn" calvados boer Michel Legallois van de "Ferme de la Sapinière" te St.-Laurent-sur-Mer overhandigd worden. (allez eerder aan zijn schone madam want dan krijg ik 4 kussen :yup: )

attachment.jpg

attachment.jpg

Het model is geprint op papier 160gr.

A suivre....
 
Succes met de bouw van de Citroën H "Calvados".
 
Een zeer leuk initiatief. Succes met de kussen, euh... de bouw van de Citroën H.

Grts,
Joost
 
Blijven toch speciale auto's he.
 
Allez nog eentje , hoeveel heb je er nog van ? Dan kan je ons er nog lang mee bezig houden
Maar het is wel knap zeker als ze allemaal bijeen staan
Marc
 
Allez nog eentje , hoeveel heb je er nog van ? Dan kan je ons er nog lang mee bezig houden
Maar het is wel knap zeker als ze allemaal bijeen staan
Marc

nog een paar honderd te gaan Marc, kan nog effe verder.
Neem er weer enkele mee op reis, kan ik daar verder bouwen.
 
Heel veel succes met kussen en zoenen, en uw knip vouw en snij werk op de Citroen
 
Hey,

Sansjaar, ge gaat weeral de kussen gaan in ontvangst nemen. Doe ze zeker de groeten ginds ook van mij.
De laatste keer dat ik er was, vorig jaar, was ze niet thuis, ik had geen chance , kerdju....
Nu, dit zal een mooie presentje zijn, zeker met hun embleem erop..... allez knip ende vouw nu maar....;)
 
succes Erwin, gaat helemaal goed komen, met die auto dan hé.

Fred
 
Dat warme weer maakt er het bouwen niet aangenamer op maar deze moet af geraken en dus...

Bekijk bijlage

de body steekt bijna in elkaar en de wielen/banden zijn uitgesneden.
Lichte bluts achteraan maar dat proberen we nog op te lossen en anders maken we een nieuwe.
 
Knap, maar zie ik daar een klein scheurtje?
Wellicht nog op te lossen?
 
Heb je met deze temperatuur geen probleem met sneldrogende lijm?
 
Knap, maar zie ik daar een klein scheurtje?
Wellicht nog op te lossen?

Ik veronderstel dat je dat onder de letter S bedoelt. Dat is geen scheurtje maar een voorziene uitsnijding dat moet toelaten om het dak rond te plooien.

Ondertussen alles verlijmd maar niet tevreden met het eindresultaat en dus gaan we aan een tweede beginnen.
Ga het ook anders aanpakken en eerst het dak verlijmen i.p.v. de wielbasis vooraan.
 
jammer, maar is wel een voordeel zo'n papieren versie... Nu ja, voor een kus van de juffrouw moet je iets over hebben he ;-)
 
Ok dan kijken we uit naar de volgende.
 
Schuif mijn stoeltje er weer bij
 
Het tweede model van de Citroën type H "Calvados" is afgewerkt en klaar om afgegeven te worden en ondertussen zijn we zelfs een derde model ervan opgestart.

attachment.jpg

Hier onder constructie.

attachment.jpg attachment.jpg

Na de afwerking volgde de pose naast het eigenlijke product waar het allemaal om draait.

Nu nog de kussen gaan ontvangen......:8 :yup:
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan