Hoofdsponsor

1/32 SU-27 UB Ukrain Air Force (Trumpeter)

markske

Well-known member
Registered
Lid geworden
19 aug 2008
Berichten
1.605
Hierbij mijn laatste model dat ik heb gebouwd
De Su-27 UB 1/32 van trumpeter
Cockpit van aires,

Leq3IcM.jpg

JTJNcJv.jpg

XqlN2Ot.jpg

kiFQFB8.jpg

LRMHgzr.jpg

RxSQbSm.jpg

HcCrDpm.jpg

rFSicyM.jpg

Mark
 
Mooi! Hoe heb je de camouflage gedaan? Met maskeren of is het een decal? In ieder geval zeer indrukwekkend!
 
Mooi! Hoe heb je de camouflage gedaan? Met maskeren of is het een decal? In ieder geval zeer indrukwekkend!

maskeren
ik heb die mask set gekocht van een firma in Oekraine weet enkel de naam niet meer
Was er anders nooit aan begonnen vrees ik maar blijft toch een heel werkje om het goed te krijgen

Mark
 
Vlietuigen zijn niet mijn ding maar dit vind ik wel ongelooflijk indrukwekkend,de camouflage is van het hoogste niveau ...
Schitterend werk 👌👌👌
 
Hey Mark,

Ik volg uw wip's op LSP. Jammer dat ge van dit model geen verslag hebt gemaakt.

Het resultaat is een GEWELDIG mooi model. Het schilderwerk is fantastisch, de verwering subtiel maar mooi aanwezig en de afwerking is TOP.

Prima werk man ! Petje af.

Groeten

Pascal
 
Hey Mark,

Ik volg uw wip's op LSP. Jammer dat ge van dit model geen verslag hebt gemaakt.

Het resultaat is een GEWELDIG mooi model. Het schilderwerk is fantastisch, de verwering subtiel maar mooi aanwezig en de afwerking is TOP.

Prima werk man ! Petje af.

Groeten

Pascal

Bedankt en ja deze zijn nog niet echt vuil alsik de fotos bekijk op het net
Daarom ook geprobeerd om het wat netjes te houden.
maar daar gaat nog verandering in komen ben al een paar projectjes aan het plannen waar ik me eens compleet ga op uitleven kwestie verweren
 
Machtig machien, knap gedaan hoedjeaf
Marc
 
De kleuren doen je pijn aan de ogen maar wel verschrikkelijk mooi.
 
Volg de rest is echt knap deze.
 
Een bewijs dat een gevechtsvliegtuig ook echt mooi kan zijn.
Respect voor het geduld bij het aanbrengen van de masks. Het ware inderdaad interessant geweest dat je het verloop van het verfwerk had kunnen toelichten in een verslag.
Prachtige bouw.
Mvg
 
Prachtig mooi maschien, doet mij er aan denken dat ik er hier ook nog zo ene liggen heb die nooit is afgewerkt geraakt.
 
Een bewijs dat een gevechtsvliegtuig ook echt mooi kan zijn.
Respect voor het geduld bij het aanbrengen van de masks. Het ware inderdaad interessant geweest dat je het verloop van het verfwerk had kunnen toelichten in een verslag.
Prachtige bouw.
Mvg

ik heb fotos van de bouw zal kijken of ik er hier nog een deel kan plaatsen

Mark
 
Wat een beauty..knap staaltje van de camo!!!
Een ferme joekel,chapeau!!

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan