Hoofdsponsor

1/24 Nissan Calsonic GT-R [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25

Marin1

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 feb 2015
Berichten
421
Op zolder nog een doos gevonden die er al een jaar of 6 moet liggen.
ik denk dat die nu al lang genoeg wacht, dus deze komt op de werktafel.
De body had ooit al eens een laagje verf gehad maar was nie om aan te zien, eens proberen of ik er nu wat kan van maken.

attachment.jpg
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
en voor diegene die graag wat lezen op hun zijkant :
attachment.jpg
 
Succes met deze prachtige auto, zou wel goed komen.
 
Lig er een beetje aan met welk soort verf je de body toentertijd geschilderd heb want er zijn een paar methodes om de verf weer te verwijderen om er een deftig verflaagje op aan te brengen.
 
Ja Ron, dat was met motip spuitbus indertijd, maar heb die een nacht in de remolie gelegd en is er allemaal zo goed als af.....gelukkig.
 
Ik doe mijn best Debart, dank u.
 
Sorry Marin had dit nog niet gelezen van de remolie , ge zijt goed op de hoogte van modelbouw
Ik wilde juist reageren
marc
 
de body in de primer, nadat ik hem al eens in de eindlaag gespoten had, teveel stof erin en stond me nie aan, dus alles eraf en opnieuw.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Wreed machien he Marin ?
Om af te stoffen ( stofvrij ) maken probeer zo weinig mogelijk te wrijven , plastic word enorm statisch
De laatste tijd blaas ik met mijn ab zonder verf
Marc
 
het kleurtje staat er ook op, gespoten met revel verf, wel een moeilijk verfje om AB uit te kuisen.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
morgen de clear coat erop.
 
dank u Debart, ja heb veel tijd nu, volgende week zal het veel minder zijn.
 
Hey Marin ga je de Gulf kleuren nadoen ?
 
ik ga nie precies dezelfde kleuren gebruiken zoals op de doos, ga er een eigen smaak aan geven, de bodemplaat is grijs metalique, en niet mat zwart gelijk altijd.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan